Aktuality
Joj zaplavila Slovensko outdoorovou kampaňou. Pozrite si vizuály prvej teasingovej fázy
Joj podporí svoju jesennú sezónu nielen akciou Jojka v meste ale aj celoslovenskou outdoorovou kampaňou. Prvú fázu odštartovala minulý týždeň.
Už vyše týždňa zaplavujú Slovensko bilbordy, bigboardy či citylighty, ktoré majú jedného spoločného menovateľa. Jedno heslo a slovné spojenie začínajúce slovíčkom „viditeľne“. Joj je „viditeľne tvoja“ a tento svoj claim sa rozhodla modifikovať podľa projektov, na ktoré v teasingovej kampani odkazuje.
Televízia v prvej fáze outdoorovej kampane klasicky len upútava na záhadné heslá, ktorých rozuzlenie príde v druhej fáze pravdepodobne do dvoch týždňov. Bilbordy rozmiestnila televízia po celom Slovensku, využila na to spoločnosti patriace pod jej majiteľa – Joj Media House.
Portálu Mediaboom.sk sa podarilo získať vizuály kampane, môžete si ich tak pozrieť exkluzívne u nás. Podľa našich informácií odkazujú napríklad na novinky ako seriál Dr. Ema či relácie V siedmom nebi a Talkshow Jana Krausa, ale aj trvalky Panelák či Súdna sieň. Viac informácií o kampani pre vás zisťujeme a budeme vás informovať.
Bigboardy prvej fázy outdoorovej kampane TV JOJ – jeseň 2014
Citylighty prvej fázy outdoorovej kampane TV JOJ – jeseň 2014