Televízia
Joj spotmi k pandémii zasiahla 3,8 milióna divákov! Štátu pomohla s informačnou kampaňou
Televízna dvojka, podobne ako TA3, uvoľnila komerčný priestor pre štát, pomohla mu so šírením informačnej kampane k väčšine obyvateľstva.
Joj na konci apríla zbilancovala kampane, ktoré vo vysielaní svojich staníc nasadila ako osvetu k pandémii koronavírusu. Televízia informovala, že štátu po prepuknutí krízy zadarmo poskytla mediálny priestor, ktorý využilo Ministerstvo zdravotníctva na šírenie základnej informačnej kampane ako sa v novej situácii správať a kam sa v prípade potreby obrátiť.
Televízia uviedla, že od 16. marca do včera odvysielala celkovo 580 spotov Ministerstva zdravotníctva. Navyše realizovala a podporila externú kampaň Pomôž susedovi, ku ktorej nakrútila spoty s Táňou Pauhofovou a Jánom Koleníkom, ktoré rovnako zadarmo vysielala, od 21. marca ich nasadila 516-krát.
„Novodobá história si na situáciu, akú prežívame dnes, nepamätá. Pandémia nás núti prispôsobiť naše správanie, no zároveň myslieť ešte viac zodpovedne a prispieť svojou časťou k zvládnutiu krízy. Televízia Joj preto popri rozšírenom informovaní a osvete prostredníctvom spravodajských programov a portálov po vypuknutí pandémie považovala zo svojej pozície za dôležité poskytnúť Ministerstvu zdravotníctva SR zadarmo široký mediálny priestor naprieč jej stanicami v snahe pomôcť v šírení informačnej kampane,“ uviedol na sociálnej sieti generálny riaditeľ televízie, Marcel Grega.
Obe kampane, Ministerstva zdravotníctva, aj Pomôž susedovi, podľa televízie v priebehu mesiaca a pol dokázali zasiahnuť celkovo takmer 3,8 milióna divákov v cieľovej skupine 12+, čím mali kampane dosah na vyše 80 % univerzálnej cieľovky. Joj rovnako v celom vysielaní spustila odkazy, ktoré sa objavujú pri logu, a majú podľa televízie za cieľ podporiť opatrenia vlády.