Aktuality
Joj vyráža do boja, spustila veľkú výpravnú kampaň na Návštevníkov! Pozrite si promo
Obe veľké televízie pripravujú na jeseň reality šou, tú svoju začína už promovať aj Joj.
Približne dva týždne po Markíze spúšťa kampaň na svoju jesennú reality šou aj televízna dvojka. Narozdiel od lídra, ktorý promo na Ostrov uvádza stupňovanou teasingovou kampaňou s množstvom krátkych spotov, nasadzuje Joj rovno dlhú výpravnú imidžovú upútavku. Hraný spot k Návštevníkom zobrazuje dvoch moderných ľudí, ktorí sa objavia na mieste v minulosti, ktorému vládli remeslá a panovníci. Promo zverejnil generálny riaditeľ Joj na svojom oficiálnom profile.
Návštevníci aj Ostrov by mali odštartovať v septembri. Markíza svojim klientom oznámila, že by so svojou dobrodružnou reality šou mala vyrukovať v utorok 13. septembra, nie je však vylúčený skorší štart.
V prípade Návštevníkov už Joj odhalila aj meno moderátora. Podobne ako Farma siahne po nežnejšom pohlaví, vlastný projekt po dlhom čase dostáva Vera Wisterová. Joj ju v poslednom čase nepravidelne angažovala už do Inkognita, v minulosti bola tvárou Markízy.
Grega, ktorý po nástupe do funkcie riaditeľa Joj Group odmietol kontroverzné reality šou, naznačil, prečo dala televízia pod jeho vedením Návštevníkom zelenú. Zapáčil sa jej koncept sociálneho experimentu, ktorý by skutočne preniesol ľudí v čase do minulosti. Joj si chce dať na spracovaní záležať, na dobovom spracovaní šou spolupracuje s odborníkmi.
„Dôvod, prečo sme sa pre tento projekt rozhodli, je, že prináša unikátny sociálny experiment, prostredníctvom ktorého si skupina súťažiacich vyskúša na vlastnej koži skutočný život v minulosti. Prenesú sa do prostredia 19. storočia okolo roku 1840 a budú sa musieť prispôsobiť životu ich predkov. Na projekte spolupracujeme s viacerými odborníkmi, vďaka ktorým sa stroj času stane realitou,“ napísal Grega na sociálnej sieti.