Aktuality
Joj vráti televíznu legendu, po rokoch nakrúti novú sériu Mama, ožeň ma!
Televízia avizuje vynovenú verziu zoznamovacej reality šou, hľadať nebude iba nezadaných synov.
Komerčná dvojka chystá návrat jedného zo svojich najpopulárnejších formátov.
Obnoviť plánuje zoznamovaciu šou Mama, ožeň ma!, ktorá sa zaradila k jej niekdajším úspešným, no kontroverzným reality programom z éry Farmár hľadá ženu alebo Bučkovcov, s ktorými však bodovala v rebríčkoch sledovanosti.
Napriek tomu, že sa Mama, ožeň ma! dočkala najmenšieho počtu sérií a v rokoch 2011 a 2013 ponúkla spolu dve jej sezóny, vyprodukovala najviac hlášok, ktoré zľudoveli do dnešných čias.
Joj aktuálne prekvapila, keď po ôsmich rokoch od ukončenia druhej série spustila nábor do vynovenej verzie populárneho formátu.
Prostredníctvom upútavky odhaľuje, že po novom nebude hľadať iba nezadaných mužov, ktorých by chceli oženiť ich rodičia, ale taktiež slobodné dcéry, ktoré by radi našli muža na vydaj. Po novom tak televízia rozširuje formát a účastníkov bude kombinovať.
Spravidla prihláseným účastníkom tvorcovia našli dvoch až troch potenciálnych partnerov, ktorí sa nasťahovali na pár dní do domu rodičov, ktorí chceli oženiť svojich synov. Šou častokrát ovládli originálne postavičky, ktoré taktiež u verejnosti zľudoveli.
Joj má v zoznamovacích formátoch dlhú históriu, okrem Farmára či Mama, ožeň ma odvysielala tiež ekvivalent k niekdajšiemu hitu Markízy Nevesta pre miliónára pod názvom Vyvolená: Čas zaľúbiť sa. V prvých rokoch vysielania uviedla tiež off-timovú víkendovú zoznamku Ruším ťa! Posledným zoznamovacím formátom bola štúdiová šou Take Me Out.
Zatiaľ posledným zoznamovacím formátom, ktorý uspel na slovenskej obrazovke, je ďalšia kontroverzná šou Svadba na prvý pohľad. Na Markíze zabodovala najmä v tohtoročnej druhej sérii, ktorá v sledovanosti posilnila a bežne uhrávala v komerčnej cieľovke ratingy od 9 cez 10 %. Celkovo sa často hýbala pod alebo v okolí pol milióna divákov.