Televízia
Joj včera celý večer promovala nesprávny program, paradoxne zaznamenala rekord
Televízna dvojka pravidelne počas podvečerného vysielania a v spravodajskom pásme promuje svoj hlavný večerný program. Včera upútavala na nesprávny film, ten však zaznamenal rekord.
Jojka pravidelne textovou formou v hornej časti obrazovky promuje svoj hlavný večerný program na všetkých troch staniciach. V stredu sa jej však podarilo počas jej najsledovanejšieho pásma upútavať na nesprávny film Plusky, ktorý stanica vysielala už pred týždňom.
Televízia namiesto klasiky Malý unavený Joe v rámci letných stredajších večerov s Budom Spencerom promovala minulotýždňovú snímku Dvaja machri medzi nebom a peklom. Stabilných divákov dnes už klasických spenceroviek však tento omyl od prepnutia na Plusku neodradil. Práve naopak.
Plus s filmom Malý unavený Joe zaznamenala jeden z ďalších vysokých letných podielov, ktoré sa zaradia do rekordných tabuliek stanice. Podľa našich informácií získal film podiel 12,1 % a celkovo ho sledovalo (v 12+) vyše 180-tis. divákov. Pre porovnanie film lídra Twilight celkovo sledovalo 245-tis. divákov.