Televízia
Joj už čoskoro spustí kampaň na Rika! Televíznym spotom nabáda divákov, aby si stanicu žiadali
Detský kanál je zatiaľ u šestice operátorov, Joj finišuje s jeho programovou aj obchodnou podobou, aby ho mohla výraznejšie začať prezentovať.
Rik sa už čoskoro dočká väčšej marketingovej kampane. Detská stanica Joj Group odštartovala vysielanie 1. januára 2015 a odvtedy televízia vylaďuje všetky detaily, aby so stanicou mohla vyraziť medzi potenciálnych divákov. „Vysielanie detskej stanice RiK sme spustili na začiatku roka, momentálne testujeme programové formáty a nastavujeme špecifický obchodný model payTV, ktorý bude postavený na troch pilieroch (operátori + inzercia + merchandise), teda nielen na predaji reklamného priestoru podľa peoplemetrových výsledkov,“ povedala prednedávnom marketingová manažérka Joj, Mirka Klempová.
Televízia už, zdá sa, v optimalizácii pokročila do finálneho štádia, určila totiž približný termín, kedy spustí kampaň. „Väčšiu marketingovú kampaň pre detský kanál plánujeme spustiť v priebehu mája,“ hovorí v súčasnosti Klempová.
Televízia však už teraz podporuje stanicu prostredníctvom televízneho spotu. V ňom dáva dôraz na najväčší benefit stanice, vysielanie v slovenčine a taktiež nabáda divákov, aby Rika žiadali u svojho operátora. Práve záujem divákov je najväčšou pomocou televízie v snahe uplatniť model payTV, keď si operátori za šírenie Rika musia zaplatiť. Zatiaľ sa do projektu pustilo šesť operátorov Orange, Skylink, Slovanet, Antik, e-Net a DSiData.
Rozšírenie stanice je pre Joj dôležité aj z hľadiska predaja reklamy. Momentálne sa totiž sledovanosť kanála pohybuje okolo úrovne štatistickej nuly až 0,1 %, čo je rovnaká hodnota ako v čase uvedenia Rika do peoplemetrového merania.
Televízny spot na Rika