Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Joj stupňuje promo na Vinárov: Stávajú sa z nich jej ťažiskový program leta!

Kým spočiatku sa zdalo, že budú Vinári skôr jednou zo súčastí letnej štruktúry, ktorej budú dominovať akvizície, intenzita ich nasadenia a taktiež stupňovanie proma naznačuje, že televízia na seriál vsádza viac.

V Česku zabezpečil vysoké nadpriemery tamojšej komerčnej dvojke, teraz sa o niečo podobné pokúsi Joj. Aj keď rozhodne neočakáva miliónovú sledovanosť, akou sa môže rodinno-komediálna séria Vinári pochváliť po prvej sérii na Prime, Joj si predsa len od seriálu sľubuje nadpriemery.

Kým pred týždňom ešte o letnej štruktúre v jej self blokoch nebola ani zmienka, dnes sa už v nich intenzívne objavujú spoty práve na český seriál. Televízia začala s kampaňou v pondelok, pričom v stredu nasadila až trojicu nových upútaviek, medzi nimi aj veľký takmer minútový spot. Promo na Vinárov tak v priebehu pár dní nahustila a snaží sa o to, aby si novinku všimol každý divák televízie.

Joj o Vinároch hovorí ako „veľkolepom českom seriáli mimoriadnej kvality a chuti“. Seriál sa skutočne snaží byť veľkým a kvalitným no v prvom rade rodinným než veľkolepým seriálom s prvkami moravského humoru. Tie zatiaľ v kampani absentujú.

Vinári to nebudú mať vôbec jednoduché. Štartujú v stredajšom prime-time, no pravidelne im budú patriť pondelky a stredy od 20:30. V pondelky sa pri tom budú prekrývať s najsilnejšími produktami Markízy, keď budú konkurovať cestovateľskej šou Vo štvorici po Slovensku vlakom, na ktorú Markíza taktiež intenzívne upútava a úspešným silným českým komédiám. V stredy sa zas stretnú s filmami Markízy cielenými na ženy, ktoré by mali tvoriť základňu seriálu Vinári.

Veľký spot na Vinárov

Ďalšie nové upútavky

Prvý spot na Vinárov

Čítať viac...
Nahor