Aktuality
Joj stupňuje kampaň na tretiu sezónu V siedmom nebi! Ukazuje, ako bude vynovená relácia vyzerať
Televízia nasadzuje štvoricu nových spotov.
V siedmom nebi sa už o dva týždne vráti na obrazovky. Joj potvrdzuje druhú zmenu vysielacieho dňa relácie, keď po nedeli a štvrtku nájde po novom miesto počas stredajších večerov, ktoré kedysi stabilne patrili predchodcovi Siedmeho neba – Modrému z neba.
Rozborilova relácia sa pritom vráti okamžite po Veľkej noci v stredu 30. marca. Naplniť by sa mali moderátorove sľuby ohľadom skrátenia minutáže programu, ktorý by mal vrcholiť po 22:10. Od príchodu Siedmeho neba zo stried zmizne sitkom Dovidenia, stará mama, ktorý ostáva v štruktúre už len v utorky.
S blížiacim sa návratom relácie televízia stupňuje jej kampaň. Od počiatku v nej Vilo Rozboril dáva dôraz na zmeny, ktorou šou prejde a pokračuje v tom aj naďalej. Najnovšie sa vo vysielaní začali objavovať štyri nové upútavky, v ktorých televízia naznačuje, ako bude vynovená relácia vyzerať. A to aj v rámci sľubovanej zábavy.
Zmena nastane aj v zaraďovaní príbehov. “Budú dva, tri, no niekedy vyjde čas len na riešenie jedného príbehu, ktorý však bude šokujúco rozvetvený mnohými smermi a zmestí sa doň štyri či päť prekvapení, akoby minipríbehov,” povedal pre denník Rozboril.
Ako už skôr moderátor avizoval, šou bude po novom zábavnejšia a odľahčenejšia, čím bude chcieť nalákať väčšie spektrum divákov. Priestor tiež v relácii dostanú najnovšie aj iné príbehy ako výrazne emotívne: “Budeme sa snažiť aj vyzdvihnúť ľudí, ktorí si zaslúžia úctu, splníme im sen, a hoci netrpia núdzou, ale stoja za to, aby sa im Slovensko poklonilo.”
Spoty tretej série V siedmom nebi