Aktuality
Joj spustila kampaň na desať rokov Jojky v meste! Markíza oslávila DOD s takmer 28-tisíc divákmi
Televízie už tradične v auguste a septembri organizujú najväčšie akcie pre svojich divákov.
Markíza má už Deň otvorených dverí za sebou, Joj svoju obdobu DOD absolvuje v najbližších týždňoch. Obe televízie na prelome leta a jesennej sezóny organizujú veľké divácke akcie, na ktorých sa stretávajú s desaťtisícmi svojich fanúšikov.
Markíza priamo vo svojom areáli v Záhorskej Bystrici absolvovala už 21. ročník Dňa otvorených dverí, ktorý mal v sobotu 26. augusta do televízie prilákať až takmer 28-tisíc fanúšikov. Markíza informovala v tlačovej správe. Televízia divákov okrem tradičnej autogramiády tvárí či prehliadky štúdií lákala divákov na hviezdu Chrisa Powella, cez ktorého promuje štart vlastnej verzie šou Extrémne premeny, a taktiež na krasokorčuliarsku legendu Jevgenija Pľuščenka. Diváci si tiež mohli prezrieť nové spravodajské štúdio, ktoré Markíza predstavila len dva dni pred akciou.
„Je úžasné, koľko ľudí tento rok navštívilo náš Deň otvorených dverí. Je pre nás veľkou cťou, že majú radi našu televíziu a budeme naďalej robiť všetko pre to, aby sme im ponúkali najlepšiu rodinnú televíziu na Slovensku. Už teraz sa nevieme dočkať, že sa uvidíme opäť o rok,“ povedal Matthias Settele.
Joj vo svojich priestoroch podobnú akciu zorganizovať nemôže a tak sa po úspechu seriálu Panelák a v čase štartu neskorších hitov Profesionáli a Súdna sieň rozhodla pre vlastný spôsob stretnutia s divákmi. S akciou Jojka v meste pravidelne cestuje do troch slovenských miest, kam prinesie svoju televíziu aj s osobnosťami. Televízia pri príležitosti desiatich rokov Jojky v meste po prvýkrát zmenila vizuál akcie a predstavila výraznejšiu kampaň, s ktorou prišla na obrazovky tento týždeň.
Televízia opäť navštívi tri slovenské mestá, v nedeľu 3. septembra to bude Nové Mesto nad Váhom, 10. septembra Žilina a 17. septembra Košice. Už tradičnou súčasťou Jojky v meste je vysielanie hlavnej spravodajskej relácie Noviny naživo z námestia.