Aktuality
Joj spustila imidžovú náborovú kampaň na historickú farmu! Pozrite si ukážky zo zahraničia (videá)
Pred letom sa televízia púšťa do hľadania 16 vyvolených, ktorých chce preniesť v čase do minulosti.
Na konci jarnej sezóny Joj potvrdzuje prípravu projektu, ktorý by sa mohol stať jedným z jej hlavných stavebných kameňov jesennej štruktúry. Televízia vypustila na obraz imidžovú náborovú upútavku do novej reality šou Návštevníci, ktorá má zobrať súťažiacich späť do minulosti.
Ako vás už portál Mediaboom.sk exkluzívne informoval, televízia pripravuje novú dennú reality šou na základe licencie Anno od rovnakých tvorcov, ktorí do sveta predávajú aj Farmu vysielanú na Markíze. Joj v náborovke potvrdzuje, že hľadá 16 vyvolených, ktorých, ako sama hovorí, zoberie na „historickú farmu“. Šou nesie claim „Zažite minulosť, ktorá vám zmení budúcnosť“.
Časovo sa súťažiaci vrátia o takmer 200 rokov do minulosti, keď sa historická farma bude odohrávať v roku 1840. Ako sme už informovali, súčasťou šou sú aj dobové priestory či kostýmy.
Licencovaný formát Anno od švédskej spoločnosti Strix predstavila nórska verejnoprávna stanica NRK, ktorá pre budúci rok pripravuje už tretiu sériu. V prvom ročníku sa súťažiaci vrátili do roku 1764, v druhom to bolo až do roku 1721. Pripravovaná tretia séria bude v tomto ohľade výnimočná, nakoľko súťažiaci precestujú v čase takmer pol tisícročia, nakoľko sa ocitnú v roku 1537 v známom nórskom prístavnom meste Trondheim.
Promo na prvú sériu Anno v Nórsku
Ukážka z prvej série nórskej verzie Anno
Intro druhej série