Televízia
Joj skúsi motivovať divákov k sledovaniu jej programov
Televízna dvojka už finišuje s prípravami na novú mobilnú službu Telerolo.
Joj sa pokúsi prostredníctvom systému odmeňovania prilákať divákov k jej obrazovke. Nová mobilná aplikácia Telerolo poskytne divákom hlavného kanála Joj Group možnosť zbierať súťažné percentá, pričom dosiahnutím 100 % si budú môcť vybrať ktorúkoľvek zo zatiaľ dvadsiatich výher.
Podľa našich informácií spustí televízia sťahovanie aplikácie už čoskoro. Nie je zatiaľ jasné, či je hlavným zámerom televízie dostať k jej obrazovke viac nových divákov, alebo potešiť tých aktuálnych. Skúsenosť zo speváckej šou X Factor, kde mohli aktivitou na oficiálnom webe získavať návštevníci výherné body, hovorí, že sa do súťaženia celkovo zapojilo 6 559 návštevníkov, web spolu rozdal 915 cien. O tie najatraktívnejšie za najväčší počet bodov, kedy museli súťažiaci nazbierať všetky možné body v priebehu takmer troch mesiacov na dosiahnutie výhry, bojoval už len zlomok z celkového počtu.
Aplikácia Telerolo prináša aj niekoľko obmedzení. Tým prvým je v celku logické sústredenie aktivity divákov na hlavný čas 18:00 – 23:00. Mimo tohto rozmedzia nemajú možnosť diváci zbierať za sledovanie Joj body. Ďalšie obmedzenia už vychádzajú z možností mobilných aplikácií a ich plného fungovania v čase, keď chce užívateľ využívať inú funkciu svojho smartfónu. Ak totiž bude chcieť divák zbierať body, nebude môcť, podobne ako pri aplikácii k šou Čo ja viem?, aplikáciu opustiť. „V momente, keď je aplikácia TeleRolo neaktívna z dôvodu jej prerušenia (v prípade vašej inej činnosti na smartphone), aplikácia vás automaticky upozorní, že sa vám percentá nezarátavajú a vyzve vás na návrat do aplikácie,“ hovoria pravidlá.
Divák by si mal taktiež rozmyslieť, či prepne na inú stanicu. „Aplikácia rozpoznáva vysielanie televízie v náhodných intervaloch. Pri prepnutí kanálu na inú stanicu riskujete, že práve v tom čase začne aplikácia znova kontrolovať signál a keďže nerozpozná sledovanú stanicu ako TV JOJ, prestane vám rátať čas, za ktorý ste mohli získať ďalšie súťažné percento na svoje konto.“
Aplikácia bude rozoznávať sledovanie Joj podľa zvuku z televízneho prijímača. Jedno súťažné percento získa divák sledovaním jednej hodiny vysielania. Za jeden deň však môže súťažiaci získať len 2 percentá, čím televízia nielen natiahne súťaženie, ale aj spriateľní obmedzenia.
Televízia v súťaži ponúka oddychové a zážitkové výhry, najmä od partnerov vlastnícky spojených s finančnou skupinou J&T. Hlavne atraktívnejšie ceny budú pôsobiť ako nemalé lákadlo, keď najväčšia cena, „Týždeň so všetkým v Tatrách“, má podľa webu hodnotu až 3 000 eur a získať ju môže až 42 súťažiacich.