Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Pikošky

Joj si z divákov strieľa aj po 1. apríli: Lákala ich na odvysielaný program!

Kiksov s upútavním programu pribúda.

Aj Joj sa sekla. Kým prednedávnom Markíza v hlavnom vysielacom pásme avizovala vysielanie šou Svokra namiesto štvrtka v pondelok, tentokrát pomýlila svojich divákov televízna dvojka.

Tá v sobotu po Novinách totiž robila omylom avízo na program, ktorý už odvysielala pár hodín pred tým. Konkrétne v self blokoch naďalej ponechala upútavku na Dobu ľadovú so štartom o 16:15, pričom sa do vysielania už pomaly pýtal hlavný večerný film Kúpili sme ZOO.

Joj má celkovo s veľkonočným programom smolu, keď sa pre programové zmeny nedostala nedeľná a ani pondelňajšia štruktúra do niektorých tlačených titulov. Televízii plány pokazila aj Eurotelevízia, ktorá doslova domiešala jej starý a nový program.

Markíza zas okrem nesprávnej upútavky na Svokru pomýlila divákov dvakrát počas spravodajských relácií. Jedenkrát na konci Rýchlych Televíznych novín a raz v závere Počasia totiž v stredu miesto Chart Show osobnosti televízie ohlásili neaktuálnu dvojičku Búrlivé víno – Rodinné prípady.

Čítať viac...
Nahor