Aktuality
Joj sa prezliekla do sviatočného, po rokoch opäť nasadila hrané vianočné jingle s tvárami televízie!
Televízia sa vrátila ku štýlu hraných vianočných jingloch z minulosti.
Motív rozprávky Tri oriešky pre Popolušku, ktoré bude Joj tieto Vianoce vysielať po prvýkrát vo svojej histórii, sa bude niesť celou jej predvianočnou kampaňou. Televízia od decembra spustila už tradičnú kampaň Počítajte s nami, v ktorej prostredníctvom ukážok z klasiky odpočítava príchod vianočných sviatkov a avizuje aj tohtoročný Štedrý deň bez reklamy. Televízia vynechá 24. decembra reklamy už po deviaty raz, tento rok rovnako, ako vlani, sa jej partnerom stal Kaufland.
Popri spotoch, ktoré odpočítavajú dni do Vianoc, Joj najnovšie doplnila svoj staničný ident aj o nové vianočné jingle. Do vysielania ich nasadila na Mikuláša, 6. decembra, pričom sa s nimi vrátila k motívom vianočnej grafiky z minulosti. Joj totiž po rokoch opäť pripravila hrané vianočné jingle, v ktorých vystupujú známe tváre televízie. Kedysi patrili takéto spoty k tradícii televízie, v posledných rokoch od jinglov už celkovo upúšťala.
Joj pripravila hneď niekoľko sérií vianočných jinglov. Objavujú sa v nich osobnosti televízie naprieč projektami, od moderátoriek spravodajstva Lucie Barmošovej a Andrey Pálffy Belányovej, cez hercov Našich, Prázdnin, Za sklom, po hádačov z Inkognita Marcela Forgáča a Michala Hudáka.