Televízia
Joj na jeseň odštartuje ďalší projekt postavený na úspechu Nového bývania, spustila nábor!
Televízia po prvý raz novinku s Novým bývaním priamo prepája už v názve.
Nové bývanie dlhodobo inšpiruje televíznu dvojku k výrobe obdobných projektov a jeden ďalší skúsi aj túto jeseň. Televízia tento týždeň spustila nábor do novinky priamo odvodenej od dlhoročnej trvalky s názvom Nové bývanie Dizajn.
Relácia bude Novým bývaním inšpirovaná nielen graficky. Už v náborovke sa s ňou spája hlas Vlada Voštinára a prepojenie možno nájsť aj v samotnej novodobej podobe Nového bývania. To čoraz viac pracuje s vizualizáciami a možnými úpravami priestorov a práve na tom bude postavený spin-off s podtitulom Dizajn.
Televízia v tomto prípade hľadá záujemcov, ktorí chcú rekonštruovať svoje aktuálne bývanie. Možné úpravy neznázorní len vo vizualizácii, práce aj zrealizuje. „Chcete zmenu? Máte dosť svojho starého bývania? Neviete si poradiť s návrhom nového interiéru? Potrebujete zmeniť dispozíciu bytu a neviete ako na to? Aké farby a materiály sa dajú v interiéri skombinovať? Ako presvetliť tmavý priestor? Odpovede na všetky vaše otázky vám dá náš profesionálny tím spolu s architektom. Navyše všetky nápady u vás aj zrealizujeme,“ uvádza televízia. Novinka by sa mala vo vysielaní objaviť túto jeseň, pravdepodobne v slote Novej záhrady.
Nové bývanie Dizajn tak bude podľa všetkého postavené na rovnakom princípe ako jarná novinka Markízy Domov na kľúč. Tá televíznej jednotke fungovala podpriemerne, v lepších časoch sa hýbala okolo 18 – 20 %, v horších okolo 16 %. Domov na kľúč sa snažil stavať na „pohodovej“ atmosfére podobne ako Nové bývanie, moderátorom bol Šarkan. Pokračovanie relácie bude prekvapením.
Joj sa nechala Novým bývaním sama inšpirovať už v minulosti. Na dlhodobý úspech relácie sa pokúsila na jar 2011 nadviazať novinkou Bordelári, ktorá bola postavená na upratovaní priestorov preplnených „bordelom“ a úpravám interiéru. Reláciu moderoval Voštinár, Joj ňou skúsila vyliečiť nefungujúci sobotný access, no priveľmi neuspela. Do série k Novému bývaniu priniesla na jar 2015 reláciu Nová záhrada, projekty sú prepojené obdobným názvom a grafikou. Ani v tomto prípade Joj nedokázala nájsť produkt, s ktorým by dosiahla aspoň na staničné priemery, najlepšími pravidelnými výsledkami boli hodnoty okolo 14 %.