Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Joj hodnotí prvé týždne Dobrého rána: Sme nadmieru spokojní!

Už minulý týždeň sme vám priniesli analýzu výkonov rannej novinky Joj, Dobré ráno, ktorá mala za sebou prvý mesiac vysielania. Výkony relácie zatiaľ oslnivé nie sú, opýtali sme sa trhovej dvojky, ako je s počínaním si jej rannej relácie spokojná.

Dobré ráno má za sebou prvé týždne vysielania a Joj už vyhodnocuje jeho podobu aj výkonnosť. Ako už sám riaditeľ televízie, Marcel Grega, pred pár dňami priznal, televízia sa aktuálne intenzívne zaoberá dramaturgiou relácie a diváckymi reakciami. „V súčasnosti riešime dramaturgické prvky relácie a zaoberáme sa konštruktívnymi návrhmi, ktoré majú hlavu a pätu,“ povedal pre Aktuálne.sk.

Relácia zatiaľ neoslnila ani svojou podobou ani výkonmi, Joj je však podla vlastných slov s doterajším počínaním si rannej novinky veľmi potešená. „S magazínom Dobré ráno sme nadmieru spokojní,“ povedala otvorene hovorkyňa Joj Lucia Kulihová. Tá ďalej vyjadrila presvedčenie, že diváci si už stihli obľúbiť moderátorov aj samotný obsah relácie. „Diváci si za mesiac vysielania obľúbili nové moderátorské dvojice, ktoré každé ráno prinášajú zaujímavé témy a hostí, ktorí majú čo povedať,“ pokračovala Kulihová. Faktom však je, že diváci až tak kompletnú moderátorskú zostavu neprijali, keď sa vlna kritiky vznáša na slabé výkony Kristíny Guštafíkovej.

Čítajte aj: Dobré ráno mesiac po štarte: Aké výkony dosahuje ranná novinka Joj? (grafy, porovnanie s Teleránom)

V prípade výkonnosti Dobrého rána plánujú na Kolibe preukázať veľkú trpezlivosť. Kým častokrát televízia nemala zľutovanie so slabo výkonnými formátmi, keď niektoré z nich stiahla z vysielania aj po druhej či dokonca prvej epizóde, v prípade rannej novinky sa chce vydať presne opačnou cestou. Ranné vysielanie je jedným z jej hlavných zámerov a popri Teleráne s dlhoročnou tradíciou chce dať relácii priestor vybudovať si vlastnú divácku základňu. „Sme radi, že sme to rozbehli. Teraz zbierame informácie, čo sa divákom páči a čo nie. Je to ale beh na dlhú trať. Konkurenčná relácia je na obrazovkách už dlhé roky a vždy tam bola jediná. Neočakávame teda, že divák začne prepínať zo dňa na deň,“ povedal Grega.

Výkonnosť Dobrého rána v prvý mesiac vysielania
dobre rano share2

Grega v rozhovore pre Aktuálne.sk potvrdil, že sa Dobré ráno bude vysielať minimálne do konca roka: Dáme im minimálne tento celý rok, možno aj viac. Chceme jednoducho divákom urobiť Dobré ráno. Na to, aby ste však mali úspech, potrebuje získať veľkú časť populácie. Je to teda aj o tom, ako si ľudia zvyknú na nás, a ako my dokážeme odhadnúť ich očakávania. A to je ešte veľa práce.“

 

Čítať viac...
Nahor