Televízia
Joj opäť provokuje Markízu!
Jojka opäť rýpe do Markízy. Tento raz tak však nerobí prostredníctvom televíznej obrazovky, ale sociálnej siete Facebook. Na tej jej fanúšikovská stránka Paneláku dosiahla hranicu 130 000 fanúšikov, pričom pri tejto príležitosti televízia zdieľala ďakujúcu fotografiu spolu s odkazom na seriály konkurencie. „Panelák je najpočetnejšou stránkou na Facebooku spomedzi všetkých premiérových vysielaných seriálov na Slovensku! Ženy ani chlapi pri takýchto úspechoch neplačú, tak si pripime s búrlivým vínom na ďalšie pekné čísla,“ píše v obrázku. Provokovanie konkurencie sa však nezapáčilo fanúšikom stránky, kým niektorí sa na fóre pobavili, iní ho ostro skritizovali.
Joj si už niekoľkokrát vystrelila zo svojho najväčšieho rivala Markízy. Pri štarte markizáckej seriálovej novinky Rádio v roku 2009 Joj okamižte spustila upútavky na vlastný seriál Rádio Hijó s Lukášom Latinákom a Robom Jakabom. Neskôr sa ukázalo, že išlo o seriál pre internetovú televíziu Huste.tv. Vlastnú veľkú kampaň urobila Joj aj o rok skôr pri štarte markizáckej šou Elán je Elán, kedy dvojka na trhu začala promovať projekt s názvom Puhdys je Puhdys. Televízia mu vytvorila mimoriadne silné promo nielen vo vysielaní, ale dokonca aj v tlači. Celá kampaň mala vyvrcholenie na 1. apríla 2008 počas vysielania seriálu Panelák, kedy Andrej Bičan spoločne s Františkom Borovským, vtedy programovým riaditeľom Joj, oznámili divákom, že šou Puhdys je Puhdys nebude. V roku 2012 zas v prome na filmovú jeseň nechala Hulkom zničiť logo Markízy.