Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Joj odštartovala kľúčové projekty jari: Ako je spokojná najmä so Sladkým životom?

Denný seriál Divoké kone sa zastabilizoval na nadpriemerných číslach, celebrity šou však kolíše k priemeru stanice.

V novom roku 2015 sa zatiaľ televíznej dvojke darí navyšovať výkony v prime-time oproti minulému roku, k čomu jej okrem stabilného spravodajstva dopomohli najmä denné novinky. Opýtali sme sa Joj, ako je spokojná s výkonmi Divokých koní po troch a Sladkého života po dvoch týždňoch vysielania.

DivokeKone_Logo

Hlavne Divoké kone si po masívnej kampani našli svojich divákov, pričom časť z nich prešla od konkurenčného Búrlivého vína, ktoré zaznamenáva v novej sezóne slabšie výsledky. Joj je zatiaľ s výsledkami Divokých koní, samozrejme, spokojná, keď novinka oproti posledným vydaniam Paneláku zo 14. série narástla o 1 – 3 ratingy (12 – 54). Najčastejšie sa výkony seriálu hýbu v rozmedzí 8 – 9 ratingov s podielom okolo 20 – 22 %. Najmenej sa mu darí v pondelky, kedy časť divákov prechádza k Hornej Dolnej (pokles k alebo pod 7 ratingov).

„Rodinný seriál Divoké kone je najsledovanejším nespravodajským formátom televízie JOJ. V priemerne si ho pozrie 529-tisíc divákov.  Z cieľových skupín seriál preferujú hlavne ženy, kde si v priemere jednu epizódu pozrie 320-tisíc žien. Napriek tomu, že seriál je zameraný skôr na ženského diváka, našli si ho aj muži, priemerne si jednu časť pozrie 209-tisíc mužov,“ konštatuje po troch týždňoch vysielania seriálu PR manažérka Joj, Katarína Nosková. Počty divákov sú udávané v skupine 12+, v ktorej je seriál stabilný aj v úvode týždňa.

Napriek úspechu v cieľovke 12 – 54 už aj Joj čoraz častejšie začína dávať do pozornosti univerzálnu cieľovku, na ktorú komerčné stanice nepredávajú reklamu. Doteraz sme toho boli svedkami najmä u Markízy.

sladky zivot

Sladký život už tak stabilné výkony nedosahuje. Po úvodnom týždni, kedy sa šou držala nad šiestimi ratingami a podielom okolo a nad 20 %, v druhom týždni klesla o približne rating do rozmedzia 5 – 6 ratingových bodov s podielmi okolo 15 – 18 %. Joj vidí výsledky Sladkého života optimisticky aj po druhom týždni vysielania.

„S výsledkami sledovanosti relácie Sladký život sme veľmi spokojní. Od svojho spustenia dosahuje relácia vo svojom slote nadpriemerný share, takmer 21 %, čo je v porovnaní s výkonom v poslednom štvrťroku 2014, nárast až o 7,7 % (od 1. 10. do 31. 12. 2014 bol priemerný share v slote 13,3 %). Najsilnejšími cieľovkami, ktoré Sladký život sledujú pri televíznej obrazovke, sú ženy 45 – 54 a muži 35 – 44,“ konštatuje PR manažérka Joj, Katarína Gajdošíková, po dvoch týždňoch vysielania šou.

Čítať viac...
Nahor