Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Joj nasadila vianočnú grafiku: Priblížiť sa ňou chce ešte viac k divákom (exkluzívne videá)

Joj túto sobotu nasadila do vysielania vianočný ident, opäť bude odrátavať dni do Vianoc.

Po RTVS, ktorá vianočnú grafiku spustila 1. decembra, ju nasleduje aj televízna dvojka. Jej vianočná kampaň bude nadväzovať na tú minuloročnú, kedy televízia odrátavala dni do Vianoc. Tento raz bude rátať už len počas posledného týždňa pred Štedrým dňom, pričom kampaň posunie o krok ďalej. „Minuloročný vianočný slogan Počítajte s nami sme trochu posunuli. Tento rok budeme nielen odpočítavať posledný týždeň do Vianoc, ale oslovíme divákov claimom Počítame s vami,“ uvádza televízia.

Kým v roku 2013 sa stali tvárami vianočnej kampane osobnosti televízie, tento rok Joj angažovala neznáme tváre reprezentujúce jej divákov. S nimi prebehne aj samotné odpočítavanie.

Grafika kampane Počítame s vami
pocitame s vami kampan joj vianoce 2014

Sloganom Počítame s vami Joj komunikuje hlavný cieľ celej vianočnej kampane. Jej posolstvom je upevnenie vzťahu medzi televíziou a divákmi. „Ten, kto chce, môže rátať dni do Vianoc presne tak, ako to robia deti, a koho rátanie znervózňuje a stresuje, že mu zostáva už len pár dní na darčeky, dostáva od nás uistenie, že TV JOJ myslí na každého a počíta s každým jedným divákom. V tomto duchu sa nesie celý vianočný vizuál – v jingloch sa objavia diváci všetkých generácií – od detí, teenage, mladých až po staršiu generáciu, pričom Jojku a Vianoce spája svetlo, ktoré zažiari vždy v inej prekvapivej podobe. Presne, ako keď sa počas Vianoc prejdete po ulici a v každom okne žiaria iné vianočné svetielka. Tak sledujte, my počítame tie svetielka s vami!“ znie posolstvo televízie.

Joj vianočné spoty zaradila tradične na koniec self promo blokov ako zatváracie jingle. K tomu tiež upravila ident, „zvianočnila“ aj zvukovú grafiku. Reklamné brejky otvára a zatvára grafikou Počítame s vami, pred tým priestor na oddelenie brejkov využila na promo svojich programov. Do self promo už tiež zaradila spoty k Vianociam bez reklamy. Tento rok bude sponzorom Štedrého dňa bez brejkov automobilka Hyundai, ktorá má už teraz svoj sponzorský odkaz na konci spotu k Vianociam bez reklamy. Viac v článku.

Krátky spot Vianoce bez reklamy

Jingle ku kampani Počítame s vami

Kampaň Počítame s vami pripravili:
Petra Bečková, Barbora Kardošová – réžia
Dalibor Hriadel – design a animácia
Martin Zimányi – zvukový design

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor