Pikošky
Joj začala používať rovnaký slogan, aký pred vyše rokom Expres. Vraj ide o náhodu (vyjadrenia oboch médií)
Joj podporuje svoje tváre v ankete OTO 2013 novou televíznou upútavkou. Slogan, ktorý používa, je až na jediné slovo identický, aký má rok a pol zaužívané najpočúvanejšie rádio na Slovensku – Expres.
„Dajte nám päť minút a my vám dáme celý rok.“ Presne týmito slovami sa snaží televízia Joj nalákať divákov, aby podporili jej tváre v televíznej ankete Osobnosť televíznej obrazovky. Nebolo by na tom nič zvláštne, keby televízna „dvojka“ nepoužívala v podstate identický slogan, ako rádio Expres. To už dlhé obdobie komunikuje so svojimi poslucháčmi cez slogan „Dajte nám päť minút a my vám dáme celý deň.“ Jojka tak síce ponúka viac, no z pohľadu kreativity je originálnosť jej hesla viac než pochybná.
Rádio Expres podľa marketingového riaditeľa Tomáša Halmeša používa slogan približne 1,5 roka, no s jeho jojkárskou obdobou problém nemá. „Nemáme na to copyright. Pre nás je podstatné, že sme to na Slovensku začali používať ako prví a to na dennej báze,“ povedal pre Mediaboom.sk Halmeš.
Joj vyvracia, že by v kampani na OTA vykradla rádio Expres, vraj ide o náhodu. Jej verzia sloganu mala vzniknúť kreatívnou cestou vo vnútri televízie. „Podobnosť sloganu je čisto náhodná. Spomínaná veta vyplynula z kreatívneho brainstormingu,“ vyjadrila sa PR manažérka TV JOJ Lucia Kulihová.