Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Joj na Mikuláša spúšťa vianočnú grafiku, pozrite si sviatočné jingle! Promuje nimi novinku

Televízia v rámci nového identu predstaveného v máji pripravila novú sadu vianočných jinglov, so sviatočnou grafikou zároveň začína mimoriadne intenzívne a dlhé promo na nový seriál.

Joj sa na Mikuláša 6. decembra prezlieka do sviatočného. Televízia predstavila svoj vianočný vizuál, s ktorým bude vo vysielaní pracovať prakticky mesiac.

Kým v minulých rokoch televízia svoje sviatočné identy stavala na hlavných klasikách ako Tri oriešky pre Popolušku či S tebou ma baví svet, ktoré sa jej podarilo pre daný rok do vysielania získať, teraz Joj vianočné jingle využije rovno na promovanie svojho nového seriálu.

Televízia tohtoročný sviatočný ident totiž postavila na prome na nový seriál Bodka, ktorý plánuje uviesť na začiatku budúceho roka.

Bodka je seriál, o ktorom sa po prvýkrát hovorilo už v roku 2017, kedy Markíza vysielala svoju neúspešnú adaptáciu legendárneho krimiseriálu Rex. Joj už vtedy pracovala na seriáli prepájajúcom komediálne a detektívne prvky, keď jeho hlavným hrdinom je hovoriaci pes Bodka a poručík Šimon v podaní Roba Jakaba, ktorí spoločne riešia prípady.

Vianočné hrané jingle sú postavené rovno na Jakabovi v spoločnosti psov. Predstavil ich na sociálnej sieti riaditeľ televízie, Marcel Grega.

Televízia takýmto spôsobom bude výrazne pracovať na poznateľnosti svojho nového seriálu, vianočný ident totiž sloganovo prepojila aj s teasingovou kampaňou k seriálu, keď jingle oznamujú „Vianoce budú a bodka“. Podobným spôsobom má televízia pracovať v priebehu celého sviatočného obdobia, na konci roka má zas prísť s verziou „Nový rok bude lepší a bodka“.

Ďalšie jingle Joj pripravila v duchu jarného vizuálu, v ktorom pracuje s televíznym zavináčom na rôznych miestach z bežného života. V aktuálnom idente ho nachádza na maľovaných domčekoch v Čičmanoch, na vianočnom stromčeku či sviatočnom pečive.

Nové vianočné jingle Joj

 

Čítať viac...
Nahor