Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Joj má po vyše roku opäť nového riaditeľa webov

Úsek nových médií má v priebehu dvoch rokov už štvrtého riaditeľa.

Doterajší riaditeľ Úseku nových médií JOJ Group David Csino vo štvrtok 20. augusta ukončil svoje pôsobenie v televízii JOJ. Vedením nových médií je poverený Roman Neuschl, brand manager JOJ Group. „Romanovi držím palce, som presvedčený, že svojimi skúsenosťami a prístupom bude pre oddelenie nových médií prínosom,“ povedal na margo zmien v manažmente generálny riaditeľ JOJ Group Marcel Grega.

Roman Neuschl dlhodobo pôsobí v oblasti televízneho marketingu a online. V rokoch 2000 až 2005 bol vedúcim promotion na marketingovom oddelení v televízii Markíza. Následne tu zastával post riaditeľa Centra interaktivity. V roku 2009 prišiel do televízie JOJ ako nový riaditeľ marketingu a od roku 2011 pôsobí vo funkcii brand managera JOJ Group.

V priebehu necelých dvoch rokov bude Neuschl už štvrtým riaditeľom Úseku nových médií Joj. Jeho dlhoročného riaditeľa Ondreja Jurovčáka v novembri 2013 vystriedal Vladimír Mužík, ten v televízii skončil krátko po nástupe nového vedenia televízie na čele s Marcelom Gregom. Na Mužíkovo miesto nastúpil vo februári 2014 spomínaný David Csino.

Zdroj: TS TV JOJ

Čítať viac...
Nahor