Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Joj má nového hovorcu, obsadila už aj pozíciu marketingového riaditeľa

Zmeny vo vedení televízie Joj pokračujú. Posledne sa rozhodol vrcholový manažment iba po necelých dvoch mesiacoch opustiť Michal Drobník, ktorého od včera, 12. februára 2014, nahradil Ivan Huljak. Poverený je vedením Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz JOJ Group. Huljak doteraz pôsobil skôr v oblasti výroby a kreatívy ako dramaturg a riaditeľ vlastnej tvorby. Ako pripomína Joj v tlačovej správe, autorsky stál za projektami ako Mafstory, Profesionáli, Hoď svišťom, Cestovka, Aféry, Panelák, Súdna sieň či Nevinní. Bol kreatívnym producentom prvého ročníka šou Česko Slovensko má talent, ako producent spolupracoval aj na projektoch Farmár hľadá ženu 2, či Hotel Paradise.

Joj má zároveň od 12. februára aj nového hovorcu a zároveň vedúceho PR oddelenia. Stala sa ňou Lucia Kulihová, ktorá do televízie nastúpila v decembri 2012. Kulihová pred tým pracovala ako PR manažérka v rokoch 2010 – 2012 v spoločnosti Eastfield venujúcej sa v tom čase gastronómii, vinárstvu a výtvarnému umeniu. Následne sa venovala produktovému PR v spoločnosti Kuulfarbik.

Čítať viac...
Nahor