Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Joj len deň po spustení kampane V siedmom nebi upravuje upútavky, tlačí dátum návratu

Na Kolibe sa rozhodli tlačiť termín štartu druhej série Siedmeho neba už teraz.

Kampaň k druhej sérii šou V siedmom nebi beží ešte len dva dni a televízia už posúva promo do ďalšej fázy. Kým podoba upútaviek sa nezmenila, Joj pôvodne v spotoch najprv neodhaľovala dátum návratu relácie, keď druhú sériu avizovala len formulkou „už čoskoro“. Nešlo o prekvapenie, nakoľko do nástupu relácie ostávajú takmer tri týždne. Televízia však prehodnotila tento krok a rozhodla sa už teraz tlačiť na dátum štartu. Do vysielania nasadzuje upravené upútavky, v ktorých Vilo Rozboril pripomína ako deň vysielania tak samotný dátum návratu Siedmeho neba v nedeľu 30. augusta.

Aj z tohto nepatrného kroku je cítiť, že televízie nenechávajú nič na náhodu a pripravujú sa na mimoriadne ostrý jesenný boj. Nezvykle skoro už začali s promovaním svojich projektov, Markíza odštartovala promo na Farmu o dva týždne skôr ako pred rokom, pričom ju spustí v rovnaký týždeň ako posledne. Kampane na Superstar aj Česko Slovensko má talent začali približne šesť týždňov pred ich nástupmi do vysielania. Joj tiež ešte hlboko v auguste skúsi etalovať novinku Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá by na jeseň mala byť alternatívou k seriálovej novinke Markízy Kukučka. Tá by sa do vysielania mala dostať až v septembri.

Včasné promovanie dátumu návratu V siedmom nebi a rovnako aj deň vysielania je pre Joj dôležitý. Relácia bola minulú sezónu jej najsledovanejším programom, tento rok však dostane novú konkurenciu, keď namiesto silných kinopremiér nasadzuje Markíza Superstar. Tá odštartuje rovnako v nedeľu 30. augusta, pričom tento termín už televízie začínajú divákom pripomínať. Nedeľný slot zostrí aj Jednotka RTVS s novým kľúčovým seriálom Doktor Martin.

Čítať viac...

Viac v Televízia

Nahor