Aktuality
Joj čaká neľahká skúška: Podarí sa jej uspieť s internetovou postavičkou? (vnútri zvučka sitkomu)
Mnohí diváci Evelyn nepoznajú, nepochopili tak zavádzací spot. Cieľovka seriálu je však iná, bude ale dostatočne veľká?
Joj už v stredu po Talente odštartuje ďalšiu z jesenných noviniek, keď sa pokúsi na televíznej obrazovke preraziť s internetovou hviezdou Evelyn. Tá sa na sociálnych sieťach teší veľkému fanklubu, no pre mnohých divákov je skôr veľkou neznámou.
Odrazilo sa to aj na reakciách, s ktorými prichádzajú najmä menej častí užívatelia internetu či sociálnych sietí. Televízii sa síce podarilo aj túto cieľovku zaujať už zavádzacou upútavkou k sitkomu Svet podľa Evelyn, no vyvolala skôr rozporuplné reakcie. Mnohí diváci totiž nevedeli, o akú hviezdu, ktorú by podľa upútavky mali poznať, ide. Zároveň však Joj u týchto divákov mohla vzbudiť zvedavosť a nalákať ich k sledovaniu prvej časti.
Televízia sa ale bude sústrediť, ako sme už spomenuli, na cieľovku podobnú Kredencu. Tomu sa darí Markíze zväčša prinášať nadpriemerné výkony, pomáha mu virálny obsah a najmä dobre známa zostava hercov, ktorá pod logom Markízy zafungovala.
Napriek tomu, že väčšina účinkujúcich z Kredencu sa objavila už v obdobnej skeč šou Haló, na obrazovke Joj taký úspech nedosiahla. V tom čase sa však ešte len dostávali do povedomia hlavní aktéri Michal Kubovčík a Zuzana Šebová, ktorí sa až vďaka viacerým virálnym videám z Haló začali stávať čoraz známejší a po príchode do Paneláku sa dostali aj do povedomia širšej skupiny televíznych divákov.
Pre televíznu dvojku ide s novým sitkomom o podobnú výzvu, ako v prípade Haló. Teraz to ale na hlavnom kanáli skúsi s hviezdičkou, ktorá si už svoju cieľovku vybudovala na internete a svoj charakter prispôsobila jeho potrebám. Rozhodnúť o úspechu či neúspechu projektu môže opäť viralita obsahu sitkomu ale tiež to, koľko priaznivcov dokáže nájsť samotná Evelyn uprostred televízneho publika.
Zvučka seriálu Svet podľa Evelyn