Televízia
Joj aj tento rok udrží tradíciu: Na Štedrý deň opäť bez reklamy, našla nového partnera!
V roku 2007 zaviedla Joj netradičnú tradíciu, keď ako komerčná televízia, ktoré sú pravidelne terčom sťažností divákov na prerušovanie programov reklamou, odmenila divákov jedným dňom bez reklám.
Kampaň dňa bez reklamy posadila do vianočných sviatkov, kedy diváci môžu jej vysielanie bez prerušenia reklamou sledovať počas Štedrého dňa.
Joj si na túto kampaň pravidelne hľadá partnera. V minulých rokoch sa nimi stali napríklad reťazce Kaufland, Lidl, Coop Jednota alebo automobilky Škoda, Hyundai či operátor 4ka v roku, kedy práve prichádzal ako nový operátor na slovenský trh. Týmto spôsobom tak výrazne posilňoval o sebe povedomie.
Pre tento rok sa partnerom Vianoce bez reklamy stala lotériová spoločnosť Tipos. Potvrdil to v stredu obchodný riaditeľ Joj, Martin Heržo.
Tipos pritom v ostatnom čase významne posilňuje svoju prítomnosť na televíznych obrazovkách, na ktorých sa objavuje stále častejšie. Deje sa tak najmä prostredníctvom upútaviek na rôzne krátke programy ako Tipos Športovec mesiaca, ale i cez partnerstvá televíznych programov.