Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Hokej Slovákov s Francúzmi pritiahol dosiaľ najmenej divákov! Hornú Dolnú a Inkognito zatlačil šláger Česka s Ruskom

Slovenská reprezentácia už nedrží divákov pri obrazovke tak ako kedysi, víťazstvo nad Francúzskom malo v tretej tretine o 200-tisíc divákov menej ako to utorňajšie nad Rakúskom.

Záujem divákov o zápasy Slovákov na MS v hokeji klesá. Napriek tomu, že naďalej dosahujú mimoriadne podiely na trhu nad úrovňou 50 %, počet divákov na minulé roky nestačí. Ostatný zápas Slovenska s Francúzskom, ktorý sa skončil našim víťazstvom, sledovalo dosiaľ najmenej divákov, keď ich po tretinách mal cez 490, pod 635 a takmer 710-tisíc. Utorňajší duel s Rakúskom, ktorý sa odohrával taktiež v popoludňajších hodinách, dosiahol v tretej tretine hranicu 910-tisíc divákov. Podielovo bol však zápas s Francúzmi vyššie, ako ten s Rakúšanmi, v pracovný deň sa hýbal nad 50, pod 54 a nad 53 %. Tretia tretina sa stala najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách. V tej komerčnej duel sledovalo okolo 9, pod 13 a okolo 14 % divákov s podielmi takmer 58, pod 64 a vyše 62 %.

Nielen popoludní ale aj večer sa výrazne pripomenul hokej, keď sa na Dvojke odohral šláger Česka s Ruskom. Mimoriadne atraktívny priebeh zápasu, ktorý nakoniec skončil víťazstvom našich susedov, priťahoval postupne stále viac divákov, až rástol od takmer 5 nad 7 a okolo 8 ratingov s podielmi pod 15, 20 a takmer až 28 %. V prvej polovici večera bola ešte lídrom Markíza s Hornou Dolnou, ktorá však padla pod 8 ratingov s podielom len cez 21 %. Ešte v jej priebehu sa však do vedenia dostala Dvojka s hokejom. Inkognito šlo pod 6 ratingov s podielom len 15 %. Vo svojom čase malo celkovo najviac divákov, takmer 410-tisíc, Hornú Dolnú malo sledovať vyše 340-tisíc divákov, hokej sa hýbal pod 265, nad 390 a od desiatej hodiny až pod 415-tisíc divákmi.

Z menších komerčných staníc najviac zahrali Profesionáli na Plus, podielovo uhrali 5,5 %, Slučka času sa už dostala na 3,5 %. Nikdy ťa neopustím na Doma uhralo podiely medzi 4 – 5 %, Na dostrel na Dajto šlo pod štvorku. Wau s kriminálkami postupne podliezla 4, 3 a 4 %.

Televízne noviny bez nábehu Oteckov prekročili len 22 %, Noviny sa hýbali okolo 21 %. Celkovo mali o vyše 100-tisíc divákov viac, keď prekročili hranicu 445-tisíc divákov, Televízne noviny sa dostali nad 340-tisíc.

Čítať viac...
Nahor