Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

Hniezdo jarným hitom, neoslabilo ho ani Siedme nebo! Markíze vystrelili Svadby, najvyššie Noviny Joj

Hniezdo sa ani pri nástupe bežne silného Siedmeho neba v celkovom publiku ani nehlo, dokonca rodinnú šou dokázalo oslabiť a predbehnúť.

Spanilá jazda Hniezda pokračuje. Seriál, ktorý prepisuje rekordy pôvodných seriálov RTVS obstál v prvej ťažkej skúške, keď do jeho konkurencie Joj nasadila premiérové časti V siedmom nebi. Tie televízia vyťahuje pravidelne v začiatku roka do jarnej sezóny po krátkej zimnej pauze. Hniezdo však ani rodinná šou neoslabila, pričom dokonca si všetkých divákov udržalo. Štvrtú časť seriálu si pozrelo 556-tisíc divákov s podielom 22,7 %, čo je prakticky identický výkon ako pred týždňom. Seriál bol dokonca lídrom, Siedme nebo si malo pozrieť 548-tisíc divákov s podielom 25,4 % v rámci väčšej dĺžky.

Nedeľným večerným lídrom v komerčnej cieľovke bol film San Andreas na Markíze s ratingom 8,2 % a podielom 21,8 %, Hniezdo aj v tomto ohľade malo zopakovať čísla z predošlej epizódy ratingom 7,8 % a podielom 18,5 %. Platí, že žiadny z predošlých seriálov RTVS nedokázal pritiahnuť tak výrazne mladé publikum, predošlé projekty sa hýbali na úrovni 5 – 6 ratingov.

V nedeľu veľkú pozornosť lákali obedné diskusie, najvyššie sa tentoraz dostalo verejnoprávne O 5 minút 12, kde sa proti sebe postavili Igor Matovič a Marián Kotleba. Reláciu sledovalo až 509-tisíc divákov s podielom 33,9 %. Markíze sa od návratu Na telo na obrazovky v priebehu sezón podarilo dostať sledovanosť spod priemerov na priemernú až nadpriemernú úroveň, čomu prispievajú najmä voľby a divoká spoločenská a politická situácia, ostatne reláciu sledovalo 405-tisíc divákov, v komerčnej cieľovke šiel rating na 6,3 % s podielom 23 %.

V predošlých dňoch týždňa potvrdilo pondelňajšie vedenie Inkognito, celkovo ho sledovalo podľa televízie 545-tisíc divákov s podielom 24,6 %, v utorok sa po prepade sledovanosti o niečo dvihol Utajený šéf na Markíze, ktorý v komerčnej cieľovke stúpol na rating 9,3 % s podielom 25,2 %. Celkovo ho sledovalo 459-tisíc divákov. Ešte viac si polepšila štvrtková Svadba na prvý pohľad, ktorá podľa Markízy dosiahla doterajší rekord výskokom na 9,8 % s podielom 25,4 %, celkovo ju videlo spolu 487-tisíc divákov. Nový život ostáva stredajším lídrom v oboch cieľovkách, kde sa Markíze nedarí s premiérami Chart Show, najlepší výkon však seriál Joj dosiahol vo štvrtok, kedy narástol u mladých na rating 8 % s podielom okolo 20 %, celkovo seriál uplynulý týždeň sledovalo priemerne okolo 435-tisíc divákov.

Víkend aj naďalej ostáva v réžii RTVS, a to nielen vďaka Hniezdu. V piatok bol lídrom opäť v oboch hlavných cieľovkách zábavný kvíz Čo ja viem, ktorý si u mladých pripísal rating ako Hniezdo 7,8 %, celkovo ho sledovalo takmer 500-tisíc divákov. Dobre vedieť aj Lovci pokladov boli v podpriemere. Sobota zas v celkovom publiku patrila šou Zem spieva so 480-tisíc divákmi, v komerčnej cieľovke bola vo vedení snímka Harry Potter a Dari smrti len s priemerným výkonom a ratingom okolo 7 %.

V celkovom počte divákov sa absolútnym víťazom týždňa stali nedeľné Noviny Joj, ktoré zaznamenali jeden zo svojich najsilnejších výkonov a vystrelili na úroveň 748-tisíc divákov s podielom 31,4 %. V komerčnej cieľovke si pripísali rating 10,9 % s podielom 27,5 %, čím u mladých divákov vyhrali nedeľu a takmer aj celý týždeň, predbehlo ich len stredajšie Počasie Markízy ratingom 11,2 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %

Čítať viac...
Najčerstvejšie témy

Odporúčame

Facebook

Nové upútavky

Nahor