Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Haberovi sa v Superstar začína opäť páčiť: Už teraz hovorí o ďalšom ročníku!

Porotcovský kat chcel účinkovanie v talentových šou pred rokmi povesiť na klinec, teraz sa nad speváckou šou zamýšľa aj do budúcna.

Haberovi sa v televíznych šou začína opäť páčiť. Aj keď sa porotcovi nechcelo do predchádzajúceho ročníka Superstar v roku 2013, keď sa ešte pred tým otvorene vyjadril, že do Superstar a podobných projektov už viac nepôjde, situácia sa v ďalšom období otočila.

Zdá sa pritom, že spevácka šou začala Paľa Haberu opäť baviť. Minimálne z biznis dôvodov. V súčasnom ročníku sa spevák výrazne angažuje aj v promo aktivitách, pričom už počas natáčania aktuálnej Superstar v rozhovoroch, ktoré inak bežne nedáva, priznal, že by uvítal ďalšiu sériu. Páčilo by sa mi, ak by po nej prišla ešte jedna, len netuším, čo ešte unesie trh,“ povedal prednedávnom pre magazín Forbes v súvislosti s otázkou, nakoľko pri prijímaní ponuky do Superstar zvažuje jej klesajúcu sledovanosť.

Dôvod, prečo Habera pokračuje aj v ďalšom ročníku Superstar, by nemal byť len o peknom honorári. Pre speváka je účasť v televíznej šou dobrým promom pre turné v roku 2016, pričom verí aj samotnej značke. „Cítim, že keďže mám s formátom skúsenosti, tak si ma objednávajú, aby som im pomohol vybrať takých ľudí, aby bol program pozerateľný. Chcem svoje meno spájať s dobrou značkou a Superstar ňou pre mňa stále je,“ hovorí Habera.

Superstar dosahuje aktuálne najnižšie čísla sledovanosti v histórii. Drží sa v priemere okolo 11 ratingov, dvakrát sa zatiaľ hýbala okolo 32 podielov, raz klesla k 30-tke, v konkurencii Adriany Kmotríkovej v Siedmom nebi padla k 25 %. Stále však ide po Hornej Dolnej v súčasnosti o druhý najsilnejší jesenný produkt Markízy.

Spevácka šou tento rok odštartovala s približne 355-tisíc divákmi a podielom 31,9 % v 12 – 54. Ide o výsledok bez započítania archívnej sledovanosti pre relevantné porovnanie s predošlými rokmi. V roku 2013 štart šou sledovalo 597-tisíc s podielom 39 % a v roku 2011 sa pri úvodnej časti Superstar zišlo 621-tisíc divákov, pričom podiel vyskočil na 47,3 %. Spomínané dva predchádzajúce ročníky sa vysielali v jarnej sezóne.

Čítať viac...
Nahor