Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Funko a Europa 2 sa spojili, vyhlasujú, že sú najpočúvanejší. Expres to vidí inak

Fun Rádio a Europa 2 budú mať od marca spoločného predajcu reklamy. Po spojení tvrdia, že sú najpočúvanejší, Expres zareagoval.

Tretie a piate najpočúvanejšie rádio na Slovensku, Fun Rádio a Europa 2, sa spojili a od 1. marca budú mať spoločného predajcu reklamy – Fun Media Group. Obchodná riaditeľka spoločnosti, Miriam Kittler, v tlačovej správe „Nová obchodná jednotka na slovenskom trhu“, zaujala hlavne vyjadrením, že nová kombinácia rádií predčila lídra, rádio Expres. „Táto kombinácia rádií prevyšuje doterajšiu jednotku na trhu – rádio Expres v podiele na trhu o viac ako 21 % (CS 14 – 54), pritom klient zaplatí za kombinačnú kampaň na Europa 2 + Fun rádiu takmer identické peniaze ako v rádiu Expres. Pre klienta to znamená, že efektívnejšie vynaloží peniaze na kampaň, pretože oslovenie tisíc poslucháčov je pre neho lacnejšie v kombinácii Fun rádio + Europa 2 ako v rádiu Expres, cituje tlačová správa Kittlerovú.

Na jej vyjadrenia pre Strategie.sk zareagovala obchodná riaditeľka rádia Expres Medie, Lenka Čamborová. Tá upozorňuje hlavne na to, že v rádiu sú si silnej kombinácie u mladšej cieľovky vedomí, no lídrom je stále Expres. „Rádio Expres je dlhodobo najpočúvanejším rádiom a obchodná spolupráca založená na zľavovej politike medzi Fun rádiom a Europou 2 nijako nemení situáciu na trhu. Trhová jednotka môže byť iba jedna, čo dlhodobo dokazujú aj výsledky prieskumov počúvanosti. Ak však zoberieme do úvahy celú slovenskú populáciu, samotné Rádio Expres je stále počúvanejšie, ako kombinácia týchto dvoch staníc,“ vyjadrila sa Čamborová.

Rádio Expres sprostredkovalo ku svojim tvrdeniam aj fakty (posledná vlna prieskumu MML-TGI): „Denná počúvanosť Rádia Expres 852 000 poslucháčov vs. 823 000 poslucháčov kombinácie Fun rádio a Europa 2; týždenná počúvanosť Rádia Expres 1 531 000 poslucháčov vs. 1 522 000 poslucháčov kombinácie Fun rádio a Europa 2.“

Čítať viac...
Nahor