Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie
Zdroj: Markíza

Sledovanosť

Farma 13 aj Utajený šéf odštartovali vo vedení, narodeniny oslávila Markíza podpriemerná!

Nemocnica aj v druhý týždeň vysielania drží čísla, Farma môže zažiť ďalšiu stabilnú sezónu.

Televízna sezóna sa už tento týždeň rozbieha naplno. Do vysielania sa postupne dostávajú viaceré hlavné jesenné programy, z ktorých prvé už stihli v uplynulých dňoch odštartovať.

Do v poradí 13. sezóny vstúpila reality šou Farma, ktorá v pondelok uhrala najlepšie čísla z večera s ratingom 6,4 % a podielom 22,3 %. Celkovo si štart pozrelo 361-tisíc divákov. V univerzálnej cieľovke ju tesne predbehlo Inkognito, avšak vysielané proti Susedom s 370-tisíc divákmi.

Farma pokračovala následne v bežných výkonoch z predošlých sezón s ratingami na úrovni 5 – 6 % a podielmi okolo 21 – 23 %.

V utorok oslavovala Markíza svoje 25. narodeniny. Pripravila už špeciálne vysielanie Telerána, ktoré ťahala o hodinu dlhšie až do 9:30, dostala sa s ním podielovo pod úroveň 20 %. Hlavným programom však bol dlho propagovaný večerný dokument Televízne noviny 25 o celej histórii hlavného spravodajstva Markízy, ktorý však prepadol podielom 13,8 %. Pozrelo si ho celkovo 255-tisíc divákov.

Na svojom sa zatiaľ aj v druhom týždni vysielania drží seriálová novinka Nemocnica, ktorá vo voľnej konkurencii uhrala rating 8,4 % s podielom 24,3 %. Celkovo ju videlo 539-tisíc divákov.

 


Divadlo na divákov? Utajený šéf absolútnym hitom jesene, podriadení však mali svojho šéfa odhaliť!Čítajte →

Výrazne náročnejšiu konkurenciu mala v stredu pri štarte druhej série reality šou Utajený šéf. Na svoje extrémne výkony z prvej série nedosiahla, napodobnila však výkon Nemocnice v komerčnej cieľovke s ratingom 8,5 % a podielom 24,3 %. Celkovo si ju pozrelo 434-tisíc divákov.

Zdatným konkurentom Utajenému šéfovi bol kvalifikačný futbal Slovenska proti Slovinsku na MS 2022, ktorý u mladých uhral ratingy 7 a 7,5 %, celkovo ho po polčasoch sledovalo 407 a 416-tisíc divákov.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“

Čítať viac...
Nahor