Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Exkluzívne: Poznáme prvý kľúčový projekt Markízy pre jar 2016, staví na „veľkolepú šou“!

Markíza tentoraz aj pre jarnú sezónu pripravuje veľký súťažný projekt.

Aj keď sa súčasná jesenná sezóna naplno rozbehla len pred pár týždňami, pozornosť sa už začína sústrediť aj na nadchádzajúcu jar. V nej Joj predstaví ďalšiu veľkú seriálovú novinku Danice Halákovej ZOO a vieme už aj, s čím chce zabojovať Markíza.

Podľa zákulisných informácií by mal líder narozdiel od minulej jari staviť aj na sezónnu súťažnú šou. Televízie sa snažia tento žáner priniesť ideálne každú sezónu, aktuálne vysielajú Superstar a Česko Slovensko má talent, na jar Joj ponúkla Tanec snov.

Markíza by pritom mala tentoraz staviť na varenie. Podľa informácií zo zákulisia televízie totiž pripravuje práve pre jar 2016 návrat kuchárskej súťažnej šou Masterchef. Tú po prvý raz vysielala na jeseň 2012, kedy priniesla federálnu verziu s Novou. Tentoraz však vyrobí reláciu sama.

Televízia už ambíciu s návratom šou potvrdzuje spustením prihlasovania. Avizuje veľkolepú šou, pričom rovnako ako v roku 2012 ohlasuje príchod Masterchef Slovensko. Ako sme už spomenuli, nakoniec s Novou pred tromi rokmi dohodla federálnu verziu. Teraz by už k spojeniu dôjsť nemalo, Nova vlastnú českú verziu vyrobila pre túto sezónu, spustí ju v stredu 7. októbra o 20:20.

Kuchársky formát vo svojej prvej sérii na Slovensku nevalcoval. Podľa Stratégií odštartoval Masterchef na podieli 29,8 %, vyvrcholil s podielom 27,3 %. Vo svojom priebehu sa však šou prepadávala aj do hlbších vôd. Na Nove dopadla kuchárska šou v roku 2012 neslávne, jej výkony sa pohybovali len okolo 15 – 18 % v univerzálnej cieľovke.

Masterchef je nateraz prvým známym projektom Markízy pre jar 2016. Generálny riaditeľ televízie, Matthias Settele, oznámil ambíciu pokračovať s Búrlivým vínom, jeho osud je však pri momentálnych podpriemerných výkonov otázny. Rovnako tak už Markíza nemôže rátať s podvečernou Kukučkou, ktorá mala byť jej seriálovým ťahákom aj pre budúcu jar, po štarte však dosahuje hlboké podpriemery. Čo by mohlo pokračovať, je hudobná šou Chart Show, ktorej nové časti sa môžu objaviť ešte aj túto jeseň, neohrozeným formátom by mal byť aj Kredenc.

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor