Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Joj svoju kampaň rozširuje o netradičné inštalácie, začala štúdiom Novín na zastávke (aktualizácia)

Joj svoju veľkú imidžovú kampaň neukončí len záplavou bilbordov po celom Slovensku. Po Bratislave nasadí inštalácie, ktoré sú súčasťou ambientnej časti kampane.

Ako už Joj v polovičke augusta naznačila, odhalením teasingovej bilbordovej kampane sa jej imidžová kampaň nekončí. Potvrdili sa slová hovorkyne Lucie Kulihovej, ktorá naznačila tretiu fázu kampane od začiatku septembra a dnes poznáme jej prvé podrobnosti.

Joj sa rozhodla v septembri ešte výraznejšie „zaútočiť“ na mestá, keď sa s akciou Jojka v meste vyberie do Košíc, Žiliny a Trenčína. Túto akciu sa televízia rozhodla podporiť aj špeciálnou inštaláciou na nástupnej autobusovej zastávke pri nákupnom centre Aupark, kde osadila štúdio Veľkých Novín. Diváci majú možnosť priamo zasadnúť za moderátorský pult a vyskúšať si prácu moderátora správ. Vo štvrtok sa z tohto „štúdia“ prihlásil v priamom prenose divákom Ľuboš Sarnovský.

Televízia má podľa našich informácií pripravených takýchto inštalácií niekoľko a rozmiestni ich po celej Bratislave. Štúdio Veľkých Novín na zastávke tak bude jednou z viacerých inštalácií. Týkať by sa mali projektov Panelák, Súdna sieň či Dr. Ema.  Joj plánuje tieto inštalácie využiť najmä pre televízne účely. Divákom v hlavnom meste sa však bude prostredníctvom tretej ambientnej časti kampane aj pripomínať na miestach a spôsobom, aký by to nečakali. O tretej fáze kampane prinesieme ďalšie informácie.

Ľuboš Sarnovský moderuje zo štúdia na bratislavskej zastávke

Čítať viac...
Nahor