Online
Europa 2 redizajnovala web, napĺňa svoju novú digitálnu stratégiu
Webová stránka obľúbeného rádia mladých prešla redizajnom. Nový web rádia Europa 2 kladie dôraz na prehľadnosť, jednoduchú orientáciu a prepojenie so sociálnymi sieťami.
Europa 2 spustila novú webovú stránku www.europa2.sk. Nový web je plne responzívny, zobrazeniam na mobilných zariadeniach a tabletoch sa prispôsobila aj grafika. Webová stránka Europy 2 chce byť moderná a dizajnovo nadväzuje na mobilnú aplikáciu, ktorú rádio predstavilo už dávnejšie.
Web má úzke prepojenie so sociálnymi sieťami – na ľavej strane sa nachádza „stena Europy 2“ s informáciami, ktoré sú na nich zverejnené. Užívatelia tak môžu prostredníctvom webu sledovať, čo sa práve deje na sociálnych sieťach rádia. Zároveň, ak fanúšikovia pridajú na twitteri hashtag #e2sk, alebo #europa2sk, zobrazí sa ich príspevok taktiež na „stene“ Europy 2.
„Keďže rádio Europa 2 má silnú pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu, chceme naplno využiť potenciál synergického spojenia nového webu, sociálnych sietí a vysielania,“ vyjadrila sa Eva Kinzelová, marketingová a online riaditeľka rádia Europa 2.
Spustenie nového webu je prvým krokom v novej digitálnej stratégii rádia Europa 2. Tá okrem inovácií všetkých hlavných online produktov kladie dôraz hlavne na video obsah. Nový web Europy 2 video obsah podobne ako stránka Fun rádia ponúkne. Súčasťou webu je aj nový media player, v ktorom bude Europa 2 prehrávať aj vlastné audio/video reklamy.
„Tak ako sme zmodernizovali vzhľad, plánujeme zatraktívniť aj obsahovú stránku webu kvalitným obsahom a novým video contentom. Chceme naším aktuálnym, ale aj novým užívateľom a fanúšikom denne prinášať exkluzívne a zaujímavé témy,“ dodala Eva Kinzelová.
Web www.europa2.sk navštívilo v mesiaci júl 346 036 reálnych užívateľov, hlavný facebookový profil rádia má momentálne viac ako 585 tisíc fanúšikov a instagramový profil rádia prekročil 55 tisíc followerov.
Zdroj: TS Europa 2