Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Rádio

Europa 2 má novú marketingovú a online riaditeľku, prichádza z Ringieru

S platnosťou od 1.7.2016 sa novou marketingovou a online riaditeľkou rádia Europa 2 stane Eva Kinzelová, ktorá doteraz pôsobila v  Ringier Axel Springier Slovakia, a.s.  

Eva Kinzelová prichádza do rádia Europa 2 z najväčšieho multimediálneho vydavateľského domu Ringier Axel Springier Slovakia a.s., kde zastávala funkciu Brand/Event Managera a mala na starosti značky ako: EVA, Madam Eva, eva.sk, alebo diva.sk.  V Europe 2 bude zodpovedná za riadenie marketingových a online aktivít rádia a taktiež sa bude podieľať na napĺňaní strategických a marketingových cieľov skupiny Lagardere na Slovensku.

Verím, že profesionalita, skúsenosti a znalosti Evy Kinzelovej prispejú k ďalšiemu dynamickému rozvoju značky Europa 2,“ vyjadrila sa Tatiana Ďuricová, generálna riaditeľka rádia Europa 2 a dodala: Zároveň chcem vyjadriť Eve moju plnú dôveru a  podporu.“

Eva Kinzelová pôsobila v Ringier Axel Springer Slovakia a.s. od roku 2012 a pracovala na rôznych  pozíciách na digitálnom a marketingovom oddelení vydavateľstva. V oblastiach marketingu, online a e-commerce získala skúsenosti aj v predchádzajúcich zamestnaniach.

Práca na poste marketingovej a online riaditeľky je pre mňa veľkou výzvou a chcem sa poďakovať za prejavenú dôveru. Pevne verím, že moje nadobudnuté skúsenosti, či už z online, alebo marketingového prostredia, budú pre rádio prínosom,“ vyjadrila sa Eva Kinzelová, nová marketingová a online riaditeľka rádia Europa 2.

Dušan Vančo, ktorý doteraz pôsobil na poste Programového a Marketingového riaditeľa, sa bude s účinnosťou od 1.7.2016 naplno venovať vedeniu programu Europy 2. „Spojenie týchto dvoch pozícií, programu a marketingu, bolo iba dočasným riešením. Tak ako považujem pozíciu programového riaditeľa za jednu z kľúčových, rovnako aj  pozícia marketingu a online – teda v tomto prípade marketingovej a online riaditeľky, potrebuje separátne vedenie a 100 % odovzdanosť, čím sa rýchlejšie a lepšie naplnia vízie spoločnosti Lagardere na slovenskom trhu,“ uviedla Tatiana Ďuricová, generálna riaditeľka rádia Europa 2.

Čítať viac...

Viac v Rádio

Nahor