Rádio
Europa 2 má novú generálnu riaditeľku, prišla z Ringieru
Od 1. apríla sa riadenia českých aktivít skupiny Lagardere, do ktorých patrí aj slovenská Europa 2, ujme nová generálna riaditeľka Tatiana Ďuricová. Tá prichádza do Europy 2 zo spoločnosti Ringier Axel Springer Slovakia a.s. Na svojej novej pozícii bude zodpovedná za stratégiu značky a celkové smerovanie tohto mediálneho domu. Dôjde tak k ďalšiemu posunu českých aktivít smerom k samostatnej pobočke v rámci skupiny Lagardere.
Tatiana Ďuricová sa pohybuje v oblasti médií a marketingovej komunikácie už viac ako 10 rokov. Začínala ako BTL, event, či brand manažér v slovenských spoločnostiach ako je ČSOB, alebo Perex. Do Lagardere Active prichádza z vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia a.s., kde získala za päť rokov skúsenosti na rôznych marketingových pozíciách. Vo svojej poslednej pozícii Senior Group Brand Manager, bola zodpovedná za vedenie tímu a strategické riadenie printových aj internetových značiek ako je Nový Čas, AUTO BILD, čas.sk, aktuality.sk a ďalšie.
V Lagardere Active bude teraz zodpovedná za aktivity tejto skupiny na Slovensku a to ako za smerovanie stanice Europa 2, tak za tvorbu celkovej multimediálnej stratégie, rozvoj portfólia produktov a služieb a v neposlednom rade za personálne a finančné riadenie úspešného slovenského mediálneho domu.
„Stanica Europa 2 vykazuje dlhodobo stabilné výsledky počúvanosti nad hranicou 300 tisíc poslucháčov včera, čo ju radí medzi 5 najpočúvanejších slovenských rozhlasových staníc. Zámerom medzinárodnej skupiny Lagardere je vytvoriť na Slovensku samostatnú filiálku, rovnako ako je tomu v iných krajinách, s cieľom naďalej rozvíjať brand Europa 2, „hovorí Michel Fleischmann, prezident mediálnej skupiny Lagardere Active ČR.
Z tohto dôvodu vzniká nová pozícia country manažéra, čiže generálnej riaditeľky, ktorá bude s manažmentom spoločnosti zodpovedná za smerovanie Europy 2 na Slovensku. „Som rád, že sa podarilo dohodnúť na spolupráci s takou mediálnou profesionálkou, akou je Tatiana Ďuricová,“ dodáva Michel Fleischmann, prezident mediálnej skupiny Lagardere Active ČR.
„Veľmi sa teším na nové výzvy, ktoré ma v nasledujúcom období čakajú a som rada, že budem mať príležitosť pracovať s profesionálmi, s ktorými budeme posilňovať a ďalej rozvíjať pozíciu značky Europa 2 na slovenskom trhu,“ uviedla k svojmu nového angažmánu Tatiana Ďuricová, nová generálna riaditeľka Europy 2.