Aktuality
Dusno v Markíze: Búrlivé víno zažilo v piatok zatiaľ najväčšiu potupu, z programu náhle zmizlo!
Markíze nevyšiel prvý týždeň nového roka, najbližšie dni môžu priniesť ešte viac zmien.
Búrlivé víno je už tretiu sezónu ďaleko za svojim hviezdnym obdobím, pričom aktuálne sa začína prepadávať pod únosnú mieru. Niekdajšia veľká značka lídra sa borí v problémoch a tento piatok zažila poriadnu potupu pre tvorcov, hercov aj televíziu.
Seriál totiž bez výraznejšej konkurencie prepadol tak, ako si nepamätá. Jeho rating sa mal dostať len na úroveň 5,7 % a v podieli spadnúť na 15,1 %. Je to menej ako seriál uhrával v najhorších časoch minulú jeseň práve v piatky, kedy ho Markíza zmenami programu striedala s Farmou.
Piatková sledovanosť: Divoké kone vo finále prekvapivo stratili! Búrlivé víno a Vinári blízko seba, no v podpriemere
Po vydarenom štarte Našich a tohtotýždňových neúspechoch Búrlivého vína je otázne, kedy bude Markíza svoj denný seriál vôbec vysielať. Pôvodne ho avizovala až päťkrát do týždňa od pondelka do piatka, to však už neplatí. V pondelok okamžite prichádza po programovej zmene s novou Hornou Dolnou a nie je vylúčené, že Búrlivé víno vypadne aj z ďalších dní.
Televízia ho totiž v priebehu týždňa náhle vyškrtla z budúcotýždňového programu, náhradu ale zatiaľ neuviedla. Nateraz len potvrdila, že v utorok ho ešte predsa len nasadí, v programe zatiaľ ostáva aj v piatok. Zmena sa však očakáva vo štvrtok, kde by mohla mať Markíza ambíciu oslabiť Našich, ktorí sa pokúsia priblížiť úspechu zo štartu.
Pre Markízu bolo Búrlivé víno dôležitý projekt aj po tom, čo sa stala svedkom jeho pravidelných prepadov. Piatkový výsledok je pádom aj pod najspodnejšiu hranicu, keď poukazuje na oslabenie najvernejšej základne divákov. Tú bežne tvoril rating 7 %, v najslabších časoch to bolo cez 6 %.
Televízia má za sebou celkovo ťažký týždeň, nevyplatili sa jej investície do premiérových pôvodných produktov. Uspela totiž len so štvrtkovou Svokrou. Už v utorok po predčasnom štarte siedmej série Búrlivého vína malo zavládnuť v Markíze dusno, nakoľko jej ani na ďalší pokus nevyšiel plán posilniť vínnu ságu. Obetovala jej pritom najdôležitejší čas medzi sviatkami, kedy ju intenzívne promovala. Joj, naopak, využila tento čas na promo noviniek ZOO a Naši, v prípade komediálneho seriálu sa jej to výrazne vyplatilo.