Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Druhú sériu Našich Joj pred štartom podporí, pripravuje imidžovú kampaň!

Televízia potvrdzuje, že komediálny seriál je jeden z jej hlavných produktov.

Rodinný komediálny seriál Naši sa túto jar stal highlightom Joj a tak nebolo žiadnym prekvapením včasné oznámenie jeho pokračovania. Seriál vznikajúci na základe kanadského originálu dokázal nájsť vhodnú zostavu hercov a taktiež prispôsobiť pôvodné scenáre pre slovenského diváka.

Naši boli po väčšinu sezóny lídrom vo svojom čase a dokázali si poradiť s viacerými formátmi konkurencie – od Búrlivého vína, cez Farmu, MasterChefa po Dobre vedieť!. Pád zažili až nečakane pri poslednej epizóde jari.

Joj sa pred nasadením druhej série seriálu nebude spoliehať len na jeho nadpriemernú výkonnosť z uplynulej sezóny. Televízia mu podľa našich informácií pripravuje imidžovú kampaň, ktorá by sa mala odohrávať v exteriéroch na kúpalisku. Joj už v týchto dňoch postupne uverejňuje fotografie z jej výroby. Témou kampane sa tak prispôsobí obdobiu, v ktorom bude nasadená, nakoľko sa očakáva ešte počas prázdnin.

Takáto podpora pre už rozbehnuté seriály nie je pravidlom. Hornej Dolnej Markíza od štartu novú kampaň nedopriala, naopak, premiérové časti po pauze nasadzovala narýchlo zmenou programu. Špeciálne promo pripravili v minulosti televízie najmä pre nekonečné seriály, líder pre Búrlivé víno, Joj zas niekoľkokrát pre Panelák, najmä v časoch, kedy sa pokúšala posilniť jeho upadajúcu sledovanosť.

Čítať viac...

Viac v Aktuality

Nahor