Aktuality
Dobre vedieť sa chytilo, stredajší špeciál bodoval! Dňu opäť dominovala Tour de France
Markíza zmenou programu nasadila na túto stredu Dobre vedieť, potvrdila úspech posledných jarných častí šou.
Jarná novinka Dobre vedieť! môže byť istotou lídra do najbližšej sezóny. Súťažná šou po prvých dieloch vysielaných po 21:40 dokázala ustáť aj hlavný čas 20:30, pričom v závere sezóny vyskočila do nadpriemeru. Ten potvrdila aj špeciálom nasadeným programovou zmenou na letnú stredu, kde mala šou uhrať okolo osem ratingov s podielom 26,5 %. Už o týždeň by ale o pol deviatej mali u lídra bežať plánované filmy.
Joj sa v letné stredy chce taktiež profilovať filmami, vybrala si animované a rodinné filmy. Tento týždeň odvysielala tretiu animovanú premiéru v rade, Turbo jej vyniesol podiel o málo nad 18 %. Na menších najviac divákov lákal bez prekvapení futbal na Dajto, ktoré odvysielalo 2. predkolo Ligy majstrov medzi AS Trenčín a NK Olimpija Ľubľana. Slovenský majster vyhral zápas vonku s divokým výsledkom 4:3, podielovo šiel pod 7 a 9 %. Plus získala nadpriemer s filmom Banánový Joe a podielom takmer 7 %, Dr. House na Doma atakoval 6 %, Velvet nad 5 a na takmer osem percent. Kriminálky CSI na Wau šli pod 3 a tesne nad 4 %.
Počas dňa bola opäť vysoko Tour de France na Dvojke, ktorá zažila druhá etapové víťazstvo Petra Sagana v tomto ročníku. Etapa dosiahla v komerčnej cieľovke priemerne podiel pod 25 %. Podvečer Susedské prípady šli pod 23 %, Áno, šéfe na Joj pod 14 %. Televízne noviny dosiahli podiel 29,5 %, Noviny 26 %.