Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Dobre vedieť po masívnej kampani nevyskočilo, odštartovalo vlažné! Vysielací čas sa šou nehodil

Rýchlo vyrobená nová šou lídra ani po intenzívnej kampani veľký úspech nepriniesla.

Len jeden mesiac stačil Markíze na nakrútenie celej prvej série novej relácie, z ktorej chce spraviť ťahúňa pre 18-tu hodinu. Televízia začala s výrobou Dobre vedieť! v priebehu apríla a tento utorok ju už po prvýkrát ponúkla divákom. Novinku sa rozhodla odštartovať mimo nefungujúceho accessu a prvé diely odvysielať o 21:45, kedy chce získať divákov. V júni sa ich následne pokúsi preniesť do podvečerného času.

Neskorší večerný slot však Dobre vedieť! nesvedčal. Novinka s vlažným tempom a značným edukatívnym rozmerom podčiarknutým dokrútkou po každej otázke sťažka držala koncentráciu divákov, ktorí sú už o takomto čase skôr unavení. Úbytok zaznamenala šou s prvým dielom aj v sledovanosti, keď s jednotlivými brejkami časť divákov odišla.

Celkovo si prvé vydanie Dobre vedieť! malo pozrieť 5,7 % divákov s podielom 22,6 %. Podiel narozdiel od ratingu vo svojej dĺžke držalo. Na intenzívnu kampaň, ktorá novinke predchádzala, ide pri štarte skôr o sklamanie. Na v tomto čase predtým vysielanú Farmu šou zatiaľ nedosiahla.

Výsledky z celého večera prinášame v samostatnej správe.

Čítať viac...
Nahor