Sledovanosť
Ďalšie prekvapenie sezóny, Dom snov pri štarte hlboko! Utajený šéf bez Talentu dominoval
Reality šou Markízy už v novej konkurencii porástla, Joj nevyšiel nástup novej šou.
Veľké televízne programy túto jeseň nezažívajú najúspešnejšie nástupy do sezóny.
Najhorším štartom sa v nej predstavili ťažiskové sezónne šou Superstar či Česko Slovensko má talent, ktoré zas v stredajšom vysielaní na najhoršie čísla zatlačilo reality šou Utajený šéf.
Tá už v novej konkurencii porástla na čísla z nástupu druhej série, keď túto stredu Utajený šéf porástol o približne dva ratingy a suverénne viedol ratingom 8,5 % s podielom 27,3 %. Podiel na trhu mu tradične zvyšovala najmä dlhšie minutáž, celkovo si ho pozrelo 403-tisíc divákov.
Joj túto stredu vystriedala šou Česko Slovensko má talent štartom novej súťažno-zábavnej šou Dom snov, ktorá však za talentovou šou ďaleko zaostala.
Novinka ratingovo klesla oproti Talentu o približne tretinu a uhrať mala vlažný podiel na trhu 15 %. Lepšie sa jej nedarilo ani v univerzálnom publiku, celkovo ju sledovalo 272-tisíc divákov.
Markíza opäť ťažila z voľného večera po skončení hlavných programov, Farma uhrala svoj rating 5,3 % s podielom 28,9 %, dokonca tak ratingovo predbehla aj nástup konkurenčnej novinky.
Opačný príbeh píše nová reality šou Love Island, ktorá ani po masívnom prome nezaberá, v utorok mala uhrať podiel iba 13,5 %.
Po pondelkoch tak aj stredy Markíza láme na svoju stranu, utorky a štvrtky zas nateraz ostávajú v réžii Joj. Víkend majú televízie podelené s hlavnými talentovými šou, nedele ovláda Jednotka s očkovacou lotériou.
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“