Aktuality
Ďalší vydarený deň Joj: Vyhrala v prime-time, Moja mama predbehla aj Búrlivé víno! Vysoko bodovala Plus
Noviny sa opäť stali najsledovanejším hlavným spravodajstvom, Bez servítky bolo zas najslabším programom celého dňa na Markíze.
Ani druhý deň nového týždňa Markíze príliš nevyšiel. Veľký problém jej naďalej robia premiérové špeciálne časti Bez servítky, ktoré aktuálne o 18-tej padajú veľmi hlboko, v utorok sa kuchárska šou dostala len cez 14 %. Opäť nízko aj keď už nie tak ako v pondelok boli Televízne noviny s podielom 26,5 %. Predbehli ich Noviny Joj, keď sa tesne prehupli cez 27 %. Vysoko boli aj v rebríčku najsledovanejších programov dňa, keď sa cez ne dostalo už len Najlepšie počasie.
V accesse popri slabej Markíze opäť bodovala Moja mama varí lepšie ako tvoja. Podielovo šla pod 24 %, v ratingu dokázala dokonca predbehnúť aj Búrlivé víno. Jeho aktuálne výkony začínajú pripomínať situáciu Paneláku, keď ho začalo oslabovať práve Búrlivé víno. Vínna sága sa v utorok dostala len pod 18 %. Zoo bola lídrom, i ona však klesla so siedmimi ratingami, podiel šiel cez 19 %.
Komerčné stanice opäť oslabovala Jednotka s Nikto nie je dokonalý, zábavná relácia sa tesne prehupla cez 14 % v 12 – 54, v univerzálnej cieľovke šla až pod 18 %. Šou sa tak dostáva opäť do svojej najlepšej formy. Po desiatej boli podpriemerné ako Markíza tak Joj, šou Vo štvorici po Slovensku vlakom šla len pod 18 %, Geissenovci atakovali len 11 %.
Mimoriadne silná bola v utorok Plus, ktorá uspela s reprízou nedeľnej kinopremiéry Joj Hobit 2: Smaugova pustatina. V podieli šla až k blízkosti 10 %, spolu so silným podvečerom stanica dosiahla celodenne najvyšší tohtoročný výkon s podielom 6,5 %. Doma v utorok po pondelňajšom prepade NCIS vrátila do večerného krimi slotu Mentalistu, hneď stúpla, atakovala 4 %. Láska na druhý pokus sa hýbala okolo 6 %. Darilo sa Dajto s filmom Rýchlo a zbesilo 5 a podielom 6,5 %. Kriminálky Vtierka Castle a CSI Miami na Wau šli pod 3 a nad 4 %.
Joj sa podarilo v utorok zvíťaziť v prime-time, Markízu predčila o podielový bod. Spoločne so silnou Plus vyhrala aj ako skupina, dosiaľ v oba dni týždňa dokázala Joj Group v hlavnom vysielacom čase prekročiť 30 %.