Aktuality
Ďalší senzačný zápas Žiliny zatlačil komerčné stanice! Denné seriály opäť rozpačité
Búrlivé víno na takmer identických hodnotách ako v stredu, spadli však Divoké kone, ktoré futbal ovplyvnil viac ako mužskú Plus.
Ďalší neuveriteľný zápas MŠK Žilina v Európskej lige lákal televíznych divákov a najmä vo svojom závere naberal na sile. Polčasy domáceho duelu proti Athletic Club Bilbao dosiahol podľa našich informácií v komerčnej cieľovke na Dvojke priemerné podiely okolo 9 a pod 13 %.
Futbal od svojho začiatku po ôsmej uberal komerčným staniciam. Pocítili to aj denné seriály, keď Búrlivé víno zopakovalo stredajší pád a uhralo share len 21,2 %, Divoké kone sa prepadli na podiel 16,3 %. Nasledujúce reality projekty boli vyrovnané, keď mimoriadne zaradená zoznamka Farmár hľadá ženu skončila pod 16 % a premiérová Zámena manželiek uhrala len nad 16 %. Zoznamka tak zatiaľ drží krok s Markízou.
Z menších staníc prekvapil popri futbale úspech Plus, keď Hoď svištom ťahal na šestku a snímka Ja, robot dosiahla vyššie nad 7 %. Snímka Mission Impossible 3 v deň narodenín Dajto uhrala 5 %. Stanica pri príležitosti osláv tretieho výročia od spustenia priniesla špeciálny denný program v podobe trojporcie Supermana, u divákov však záujem príliš nevyvolala. Dome vo štvrtok stúpol Mentalista, keď uhral až 7 %, Dila dosiahla na podiely pod 6 a 10 %.
Po strede aj vo štvrtok boli opäť blízko seba hlavné spravodajstvá, delila ich od seba len desatina ratingu. Televízne noviny uhrali podiel 32 %, Noviny atakovali 29 %. Joj po prvý raz od štartu klesla access novinka Moja mama varí lepšie ako tvoja, z ktorej deň pred tým vypadla obľúbená rodina. Napriek tomu relácia uhrala podiel 22,5 %, kým Rodinné prípady atakovali 22 %. Markíza už potvrdila informácie portálu Mediaboom.sk a o dva týždne proti kuchárskej šou postaví intenzívne promovaný seriál Kukučka. Viac v tomto článku.