Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Česká televízia začne vyhodnocovať sledovanosť programov aj na internete

Česká televízia vyvíja univerzálnu metodiku pre výpočet sledovanosti programov na internete. V spolupráci s výskumnou agentúrou Mediaresearch chce ponúknuť nástroj na porovnanie údajov z televíznej obrazovky a webu.

Česká televízia má v tejto chvíli k dispozícii komplexné analytické nástroje pre to, aby mohla mapovať vývoj mnohých parametrov, verejnej hodnoty, kvality programov, spokojnosti divákov či sledovanosti. V súlade so svetovými trendmi ale aj u nás čoraz viac divákov upúšťa od klasického sledovanie televízie, nechce sa viazať konkrétnym programom v konkrétnom čase a naopak si selektívne v našom iVysílání vyhľadáva programy v dobe, ktorá im vyhovuje najlepšie. Chceme byť na tento trend pripravení, a preto už niekoľko mesiacov testujeme metodiku vyhodnocovania sledovanosti programov na internete,” vysvetľuje generálny riaditeľ Českej televízie Petr Dvořák.

Satelitnatv.info: Česká televízia začne vyhodnocovať sledovanosť programov aj na internete

Čítať viac...
Nahor