Téma mesiaca
Časopis Profit mení vizuál, ruší rubriky. Výrazne mení aj web
Magazín Profit prináša v dvojtýždňovej periodicite príbehy ľudí, ktorí v živote vedia profitovať z toho, čo robia a je jedno, či je to podnikanie, umenie, šport, manažment alebo remeslá. „Tomuto zameraniu však už nezodpovedala grafika ani logo, ktoré vznikali ešte v období, keď PROFIT písal len o ekonomike. Posledné roky sa však obsah PROFITU zmenil a táto zmena sa stretla s pozitívnou odozvou od čitateľov, a na to musela reagovať aj grafika, ktorá lepšie vyjadruje súčasné zameranie PROFITU,“ zdôvodňuje šéfredaktor PROFITU Pavol Hlubina.
V printovom vydaní sa zrušilo pôvodné delenie časopisu na rubriky. Články sa dnes rozlišujú len podľa dynamiky daného čísla, aby text aj fotografie prirodzene plynuli za sebou aj pri listovaní. Nová grafika vychádza z dvoch zásad – veľké fotky a prehľadnosť. PROFIT chce prinášať zážitok, ktorý sprostredkuje vizuálne vnímanie čísla a bolo totožné so zážitkom pri čítaní textu.
Obsah webu EPROFIT.sk má ambíciu byť inšpiratívny, moderný a svieži. Na webe sa zjednodušila štruktúra do troch sekcií — Denník, kde pribúdajú kratšie články, spracované aj z iných zdrojov, Magazín, kde sú výhradne materiály, ktoré vyšli aj v niektorom tlačenom Profite, upravené pre webové čítanie a Blogy. Redakcia bude intenzívne pracovať s obrazovým obsahom. Nový web je responzívmy, optimalizovaný pre všetky mobilné zariadenia. Mení sa distribúcia digitálnych verzií časopisu. Namiesto flash čítačky na webe bude PROFIT od vydania 20/2014 distribuovaný v univerzálnom formáte pdf, ktorý sa zobrazí aj na mobilnom zariadení a dá sa stiahnuť na offline použitie, a to bez potreby mať aplikáciu pre iOS, Android.
PROFIT vychádza vo vydavateľstve TREND Holding od roku 2005, tlačený náklad PROFITU je 14-tisíc ks. Vydavateľstvo TREND Holding vlastní spoločnosť V3 Media Holdings patriaca k finančnej skupine Penta.
TS Trend