Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Bývalá šéfredaktorka Stratégií už pracuje pre Joj. Na oddelení marketingu

Oddelenie marketingu Joj dostalo novú posilu. Jeho rady rozšírila Miroslava Klempová, ktorá našla nové uplatnenie po odchode z časopisu Stratégie. V Joj zastáva funkciu marketingového manažéra.

Po odchode Daniela Köppla z postu šéfredaktora Stratégií, krátko po nástupe Vladimíra Mužíka na post výkonného riaditeľa Ecopressu, sa práve Klempová posunula z miesta zástupkyne šéfredaktora na vedúcu pozíciu v rámci redakcie odborného časopisu. Spoločnú reč však s novým riaditeľom vydavateľstva pravdepodobne nenašla a tak sa rozhodla časopis definitívne opustiť. Na webe Ecopressu je doteraz uvádzaný ako šéfredaktor Stratégií Daniel Köppl a ako jeho zástupkyňa práve Klempová.

Čítať viac...
Nahor