Televízia
Bývalá šéfredaktorka Stratégií už pracuje pre Joj. Na oddelení marketingu
Publikované
Oddelenie marketingu Joj dostalo novú posilu. Jeho rady rozšírila Miroslava Klempová, ktorá našla nové uplatnenie po odchode z časopisu Stratégie. V Joj zastáva funkciu marketingového manažéra.
Po odchode Daniela Köppla z postu šéfredaktora Stratégií, krátko po nástupe Vladimíra Mužíka na post výkonného riaditeľa Ecopressu, sa práve Klempová posunula z miesta zástupkyne šéfredaktora na vedúcu pozíciu v rámci redakcie odborného časopisu. Spoločnú reč však s novým riaditeľom vydavateľstva pravdepodobne nenašla a tak sa rozhodla časopis definitívne opustiť. Na webe Ecopressu je doteraz uvádzaný ako šéfredaktor Stratégií Daniel Köppl a ako jeho zástupkyňa práve Klempová.