Téma mesiaca
BILLA pri svojej novej kampani netradične a cielene
Potravinový reťazec BILLA prišiel s novou kampaňou zameranou na vernostnú akciu. Využil pri tom netradičnú pohyblivú OOH komunikáciu agentúry ADVERTISING GROUP.
Potravinový reťazec BILLA prišiel v mesiacoch jún a júl s novou kampaňou zameranou na svojich verných zákazníkov. Členovia BILLA Bonus Clubu si v termíne od 3. 6 do 28. 7. 2015 môžu kúpiť tašky a kufre značky Seaberg so zľavou až do 50 %. Spoločnosť v snahe zasiahnuť cieľovú skupinu cestujúcich oslovila agentúru ADVERTISING GROUP s požiadavkou zviditeľnenia spomínanej kampane.
Jedným z hlavných segmentov pôsobenia agentúry je komunikácia na vlakoch ZSSK, a. s. Pre klienta BILLA pripravila komunikáciu realizovanú v rýchliku R 609 Spišan, ktorý premáva naprieč celým Slovenskom. “Klient už aktuálne využíva branding interiéru 8 vozňov, a to okien v otvorených vozňoch a dverí vo vozňoch s kupé. Súčasťou komunikácie je aj rozdávanie letákov cestujúcim,” povedala Patrícia Sveraková, managing director ADVERTISING GROUP. “Forma komunikácie je pre neho vhodná pre vysoký zásah cieľovej skupiny. Logicky ide o ľudí, ktorí cestujú, a tak batožinu potrebujú. Nakoľko sa presúvajú na dlhšiu vzdialenosť, vo vlaku strávia viac času, a tak majú priestor v pokoji a pohode sa s kampaňou zoznámiť. Najmä tento atribút pri viacerých iných formách OOH komunikácie absentuje.”
Sveráková zároveň podotýka, že netradičná forma pohyblivej OOH komunikácie si stále nachádza viac percipientov, čo súvisí so zvyšovaním množstva cestujúcich. Iba od začiatku roka 2015 ich počet stúpol o 12 %.
TS ADVERTISING GROUP