Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Banášová ostáva mediálnou značkou aj po svadbe

Mediálna hodnota svadby roka prevýšila milión eur.

313 mediálnych správ, ktoré podľa metodiky AVE dosiahli hodnotu 1 049 980 eur. To je výsledok mediálneho záujmu o svadbu Adely Banášovej s Viktorom Vinczem, ktorá sa stala udalosťou posledných dní a týždňov. Analýza spoločnosti NEWTON Media prebiehala v období od 14.2.2017, kedy Vincze v priamom prenose Telerána požiadal Banášovú o ruku, do 12.6.2017, teda dva dni po veľkej svadobnej oslave.

Mediálny vplyv Banášovej sobášu s Vinczem dosiahol úroveň 920, 74 GRP (Gross Rating Point). To je ďalší merací ukazovať, s ktorým PR agentúry pracujú. Určuje komunikačnú silu medializovanej udalosti, inými slovami kumulovanú sledovanosť monitorovanej udalosti v populácii, resp. cieľovej skupine. Viac v tomto článku.

Čítať viac...
Nahor