Téma mesiaca
Banášová ostáva mediálnou značkou aj po svadbe
Mediálna hodnota svadby roka prevýšila milión eur.
313 mediálnych správ, ktoré podľa metodiky AVE dosiahli hodnotu 1 049 980 eur. To je výsledok mediálneho záujmu o svadbu Adely Banášovej s Viktorom Vinczem, ktorá sa stala udalosťou posledných dní a týždňov. Analýza spoločnosti NEWTON Media prebiehala v období od 14.2.2017, kedy Vincze v priamom prenose Telerána požiadal Banášovú o ruku, do 12.6.2017, teda dva dni po veľkej svadobnej oslave.
Mediálny vplyv Banášovej sobášu s Vinczem dosiahol úroveň 920, 74 GRP (Gross Rating Point). To je ďalší merací ukazovať, s ktorým PR agentúry pracujú. Určuje komunikačnú silu medializovanej udalosti, inými slovami kumulovanú sledovanosť monitorovanej udalosti v populácii, resp. cieľovej skupine. Viac v tomto článku.