Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Pikošky

Bambuľka ožila v reklame. Koľko to banku stálo?

Legendárna Bambuľka, ktorá spoločne s dedom Jozefom objavovala svet, opäť ožila na televíznych obrazovkách. Tento raz v novej podobe vďaka prvej veľkej reklamnej kampani Raiffeisen banky, ktorá za námet zaplatila nemalé tisíce.

Raiffeisen banka, pôsobiaca na našom trhu od novembra 2012, spustila začiatkom mája svoju prvú celonárodnú kampaň. Po lokálnych aktivitách banka pokryla svojimi pobočkami 30 slovenských miest a v nadlinkovej kampani sa rozhodla Slovákom predstaviť prostredníctvom seriálu Bambuľkine dobrodružstvá. „Inšpiráciou pre kampaň sa stal známy, dnes už legendárny a stále veľmi populárny seriál Bambuľkine dobrodružstvá. Tento seriál je nielenže mimoriadne obľúbený u generácie, ktorá je cieľovou skupinou banky, ale navyše ideálne komunikuje aj posolstvo Raiffeisen banky a jej benefity,“povedal Martin Krajniak z Raiffeisen banky.

Deda Jozefa stvárňuje v kampani František Kovár a malú Bambuľku Markétka Šarudyová. Na nové spracovanie pôvodného námetu Slovenskej televízie získala Raiffeisen licenciu vďaka zmluve s RTVS. Licencia stála banku 20 000 eur s DPH, pričom v RTVS si Raiffeisen najneskôr do 30. júna musí objednať reklamný priestor v spomínanej hodnote. Podľa zmluvy má banka možnosť využívať novo nakrútené zábery podľa licencie do 30. apríla 2015.

„Seriál symbolizuje to, akí sme a akí sú naši klienti. Sme tu preto, aby sme im zjednodušili život a mohli tak rovnako, ako dedo Jozef a Bambuľka, tráviť svoj čas so svojimi najbližšími,“ hovorí o spojení banky so seriálom Lucia Suďová, riaditeľka Raiffeisen banky. Tá pripravuje niekoľko sérií reklamných spotov s Bambuľkou.

Raiffeisen – tv spot „Bambuľka – Nové šaty“

Raiffeisen – tv spot „Príchod Bambuľky “

Čítať viac...
Nahor