Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Mediaboom.sk

Aktuality

Baby Boom musí okamžite preč: Takýto prepadák Markíza už dlho nezažila! Decibely lásky valcovali

Markíza skúsila posilniť slot po 22:30, už po mesiaci nasadila reprízu O 10 rokov mladší. Spadla viac ako s Rodinnými prípadmi.

Obe februárové novinky v prime-time Markízy potvrdili hlboký neúspech. Doku reality projekt Baby Boom dopadol s druhým vydaním ešte horšie ako Divoký Zapadákov, keď v ratingu prekročil iba 4 % a v podieli hlboko prepadol s podielom 11,4 %. Pre Markízu ide o mimoriadny neúspech v prime-time. Prvýkrát v podpriemere skončila aj šou O 10 rokov mladší, ktorá len tesne preliezla 18 %.

Neúspechom skončila aj rýchla zmena programu, s ktorou Markíza prišla po 22:30. Miesto premiérových Rodinných prípadov, ktoré jej v predchádzajúce týždne nefungovali a radšej nové časti pošetrí na 18. hodinu, zaradila už po mesiaci reprízové O 10 rokov mladší. Týmto krokom si však ešte pohoršila, prepadla s podielom okolo 13 %. Spackané plastické operácie na Joj vyhrali pri podieli 17,5 %.

Joj mohla, naopak, ďalší večer oslavovať. Valentínska premiéra Decibely lásky totiž mimoriadne zafungovala, keď ju malo sledovať až 9,6 % divákov s podielom 29,1 %. Film podľa našich informácií štartoval na extrémne vysokom ratingu, postupne strácal časť divákov. V prípade šou Baby Boom Markíza bojovala o pozíciu trhovej dvojky s Jednotkou, Nikto nie je dokonalý totiž uhralo v komerčnej cieľovke identický rating, v podieli bolo minimálne vyššie vďaka hodnote 11,5 %.

Na Doma o niečo klesli Vymenené životy, uhrali podiely vyše 5 a pod 7 %, Cliffhanger na Dajto tesne prekročil 4 %. Medzi náhrobnými kameňmi na Plus podliezlo štyri percentá, Wau s kriminálkami tesne prekročila 3 %.

S podvečerným programom ostala vpredu Joj, Moja mama varí lepšie ako tvoja atakovala 21 %, Susedské prípady šli pod 13 %. Veľký rozdiel bol medzi hlavnými spravodajstvami, keď sa Televízne noviny dostali len pod 22 % a Noviny vyskočili na vysoký podiel takmer 32 %. Najsledovanejším programom dňa sa v komerčnej cieľovke stalo Najlepšie počasie. Medzi Markízou a Joj bol v prime-time mimoriadne veľký rozdiel cez 13 %, Joj vďaka tomu vyhrala o dva body celodenne.

Čítať viac...
Nahor