Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Autoškola bez brejkov pri štarte nadpriemerná, Joj s novým podvečerom rástla dvojnásobne! S Novinami vyhrala

Markíza skraja roka odštartovala svoj ďalší komediálny ťahák, do výšin s prvou časťou nevystrelil.

Markíza po kampani počas sviatkov uviedla svoj nový komediálny seriál Autoškola, od ktorého má nemalé očakávania. Séria, do ktorej z Joj zlákala Jána Koleníka, sa s prvou časťou predstavila bez prerušenia brejkami a dosiahla nadpriemerný výkon ratingom 10 % a podielom 26,7 %. Reakcie na seriál však Markízu nemohli potešiť, rovnako odchod divákov v priebehu vysielania. Joj si s Inkognitom uhrala svoje, šla nad 8 ratingov s podielom cez 22 %. V druhej polovici už zábavná šou s reprízou viedla, šla pod 23 %, komédia Mrcha učiteľka na Markíze uhrala vyše 21 %. V celkovom publiku Autoškolu sledovalo pri štarte cez 440-tisíc divákov, Inkognito viedlo s 530-tisíc divákmi.

Situácia sa zmenila podvečer, kde Joj dokázala rásť. V prvý pracovný deň s novým podvečerným programom stúpla oproti dvojici Moja mama varí lepšie ako tvoja a Súdna sieň na približne dvojnásobok, keď seriál Záchranári uhral 18,5 % a IQ Taxi 19 %. Rodinné prípady v repríze na Markíze dosiahli 20,5 %. Už čoskoro sa však do vysielania vrátia Oteckovia, ktorí pomer síl výrazne ovplyvnia.

Nateraz vyrovnaný podvečer priniesol tesné víťazstvo Novinám, ktoré si značne oproti podobným dňom vlani polepšili ratingom pod 10 % a podielom pod 28 %, Televízne noviny na ne stratili pár desatín ratingu pri rovnakom podieli. Noviny sa tešili zároveň z celodenného víťazstva v širokom publiku, keď si ich spolu pozrelo pod 660-tisíc divákov, TN-ky si pozrelo takmer 580-tisíc divákov.

Čítať viac...
Nahor